RPG Chicks
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Our private RPG site c:


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Once Upon A Time

4 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 6]

26Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 5:07 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

TEF
Belle glimlachte even hoofdschuddend. "Wie is deze keer het slachtoffer?"

27Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 5:15 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hilly keek de man aan. 'Tien. Of twaalf...' Ze haalde haar schouders op. 'Zoiets.'

TEF
Rumplestiltskin maakte een schamper, excited lach-geluidje. 'Ene 'King Arthur'.'

28Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 5:52 pm

Myrthe

Myrthe

Storybrooke
Gramm schrikt abrupt op uit zijn gedachte. 'Wat!? Hoe kan je nou niet weten hou oud je bent?'

29Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 5:54 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

TEF
Belle keek hem even met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Wat gaat er met 'm gebeuren?" lachte ze zacht.

30Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 5:58 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hilly stapte geschrokken naar achter. 'Ze is mijn paspoort kwijt. Heeft me gevonden.'

TEF
Rumplestiltskin haalde even genietend zijn schouders op. 'Hij denkt dat ik niets met zijn hart kan.'

31Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 6:45 pm

Myrthe

Myrthe

Storybrooke
Gramm ziet het meisje schrikken. Misschien was hij net iets té fel. 'sorry, maar je moet echt iets duidelijker zijn, als ik iets voor je kan doen, moet je het gewoon zeggen.'

32Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 6:56 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

TEF
Belle keek Rumple fronsend aan. "Wat ben je in hemelsnaam van plan te gaan doen met zijn hart?"

33Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 7:17 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hilly hield haar hoofd even schuin. 'Sheriff Swan. Waar kan ik haar vinden?'

TEF
Rumple lachte kort. 'Veel, deary.'

34Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 7:20 pm

Myrthe

Myrthe

Storybrooke
Gramm liep voor het meisje uit. 'Loop maar mee, ik zal je er heen brengen', riep hij over zijn schouder. Hij begon het meisje een beetje vervelend te vinden, maar hij had daar eigenlijk weinig reden voor.

35Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 7:24 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

TEF
Belle glimlachte. "Ik wil het niet weten, of wel soms?"

Storybrooke
Baelfire struinde langzaam door de straten van Storybrooke, waar hij nog maar een korte tijd woonde. Het was zo raar, om iedereen weer terug te zien. Iedereen uit zijn jeugd, ondanks dat ze hem niet meer herkende. Het was ook apart, dat niemand meer ouder was geworden - behalve hij.

36Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 7:36 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hilly bleef staan. 'Nee wacht! Ik wil u geen last bezorgen. U hoeft me enkel te vertellen waar ze woont, of werkt.'

TEF
Rumplestiltskin schudde zijn hoofd, terwijl hij even zijn typische lachje lachtte. 'Precies, deary.'

37Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 7:48 pm

Myrthe

Myrthe

Gramm glimlacht en draait zich om, daar is het lieve meisje dat hij dacht dat ze was weer. 'Nee, het is niet erg, ik wil wel even lekker lopen.'

Sandy staat op, Kitty is niet op komen dagen vandaag, waarschijnlijk een griepje of zo. Nadat ze heeft afgerekend stapt ze maar buiten. Nadat het net hard heeft geregend komen nu de koele stralen van de zo'n door de wolken. Ze stapt om een grote plas heen en loopt richting huis, waar ze ook niet veel te doen heeft.

38Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 7:55 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

TEF
Belle grijnsde even lichtjes. "Ik zal maar eens gaan beginnen met koken."

Storybrooke
Baelfire liep nog altijd rustig over straat.

39Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 8:00 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Myr, ze kan niet naar Emma, want Li speelt Emma :p

Hilly knikte even met een glimlach. 'Heel erg bedankt.'

Mr. Gold zag een bekend silhouette op straat, en bleef verbaasd staan. 'Bae...?' fluisterde hij.

TEF
Rumplestiltskin knikte even naar haar. 'Tijd om te spinnen..' mompelde hij zacht. 'Belle, waar ligt mijn stro?'

40Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 8:19 pm

Myrthe

Myrthe

Storybrooke
Gramm wachtte tot het meisje naast hem liep en liep naast haar verder. Bij het kleine politiebureau aangekomen stapt hij naar binnen. Hij ziet het meisje bij de deur twijfelen, maar besluit haar daar even te laten staan en eerst Emma een beetje te ondervragen. Als hij in één opslag ziet dat Emma er niet in haar kantoor zit, is het gelijk duidelijk dat ze er niet is. Hij draait zich om naar Hilly, 'Sorry, Emma Swan is er op dit moment niet, ik kan een briefje voor je achter laten als je wil?'

41Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 8:29 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Storybrooke
Baelfire bleef stilstaan toen hij een akelig bekend persoon in de verte zag staan, hij slaakte een diepe zucht. Hij had de ontmoeting met zijn vader eigenlijk nog even uit willen stellen. Nog steeds had hij Rumple nog niet helemaal vergeven.

42Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 8:35 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Mr. Gold besloot dat het Bae niet kón zijn, en besloot weer door te lopen - aangezien hij stil was blijven staan. Zijn stok tikte op de stoeptegels, en gaf hem een plotseling ongemakkelijk gevoel. Alsof hij de seconden zelf weg tikte. 'Bae...' zuchtte hij toen hij de - ondertussen - man dichter genaderd was. Hij moest even moeite doen om zijn tranen achter zijn ogen te houden.

Hilly knikte. 'Hartelijk dank voor de moeite. Ik kom morgen nog wel eens terug.' Ze zwaaide even, en draaide zich om, om haar vader te gaan zoeken.
__________
HILLY HEEFT EEN OPA :D

43Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 9:00 pm

Myrthe

Myrthe

Gramm staarde een beetje verloren voor zich uit nu Hilly zo ineens weg ging. Ach, hij had ook niet anders verwacht en hij wist zelf niet eens waarom hij zo geïnteresseerd in haar was. Hij liep weer de straat op.

Sandy liep in de richting van haar huis toen ze een klein meisje zag lopen. 'Hey', riep ze terwijl ze door liep en even zwaaide. Ze was altijd al een kinderliefhebber.

44Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 9:06 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Baelfire staarde de man even peinzend aan. "Dus.. Uiteindelijk ben je toch ook gewoon in deze wereld terecht gekomen," constateerde hij, zonder enige emotie door te laten schemeren in zijn stem.

45Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 9:07 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hilly huppelde vrolijk over straat, tot iemand haar aansprak. 'Hoi.'

Gold keek even naar de grond, om vervolgens zijn zoon in de ogen te kijken. 'En uit deels eigen initiatief nog wel..' Hij zuchtte. 'Ik weet dat je me nooit zult vergeven, voor wat ik gedaan heb.'

46Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 9:13 pm

Myrthe

Myrthe

TEF
Snowwhite kijkt uit haar veel te grote raam. Het is herfst en de blaadjes vallen van de bomen. Het bos waar ze vanuit haar raam over uitkijkt is oranje gekleurd. Ze zucht, het voelt zo leeg nu. De afgelopen tijd heeft ze zoveel meegemaakt dat het dagelijkse leven haar verveeld. Ze besluit in ieder geval niet in haar kamer te blijven zitten en gaat in haar kasteel op zoek naar gezelschap.

47Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 9:17 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Storybrooke
Baelfire lachte even sarcastisch. "Dus de grote, machtige Dark One is uit eigen wil naar een wereld gekomen zonder magie? Terwijl hij eerder nog zijn eigen zoon in de steek heeft gelaten, om die magie te behouden?"

48Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 9:20 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Gold kijkt gepijningd. 'Ik had spijt Bae, al vanaf het moment dat ik je liet gaan heb ik gezocht naar een manier om toch hier te komen.'

Hilly ziet haar vader met een onbekende praten. 'Papa!' roept ze, en rent naar hem toe.

49Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 9:25 pm

Myrthe

Myrthe

TEF
Cinderella loopt rond haar huis in het herfstige bos. Verder op ziet ze een jonge vrouw zitten en ze loopt er op af. 'Hai', zegt ze met een vriendelijke stem. 'Ik heb jou hier nog nooit gezien, wie ben je?' Er zit nog steeds een glimlach op haar gezicht.

Ariël staat naast haar dochter. Samen kijken ze uit over het water in de baai. Het water dat voor zoveel problemen heeft gezorgd en uiteindelijk iedereen samen heeft gebracht. Ze vraagt zich af hoe lang het duurt voordat de waarheid boven tafel zal komen, ze hoopt het nog zo lang mogelijk uit te kunnen stellen.

50Once Upon A Time - Pagina 2 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 9:38 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

SB
Baelfire schudde even ongelovig zijn hoofd, maar voordat hij ook maar zijn mond open kon doen hoorde hij een bekende stem achter zich. Hij draaide zich om en zag zijn dochtertje - Hilly - op hem af komen rennen. Hij opende zijn armen zodat ze erin kon springen en hij haar op kon tillen. "Hey Hill," glimlachte hij - hij was zijn vader voor een moment even vergeten.

TEF
Alice zat op een omgevallen boomstam ergens in het bos, één van de delen in het gebied waar ze eigenlijk nooit kwam. Meestal vluchtte ze meer naar het noorden wanneer het te druk werd in haar hoofd, wat wel vaker het geval was. Ze keek op toen een vriendelijke stem haar begroette. "Alice," stelde zichzelf voor. "En jij bent?"

Hook deelde bevelen uit aan zijn bemanning, zodra de baai in zicht kwam. Hij liet het schip keurig aanmeren en vastleggen. Toen hij in de verte dacht een wel heel bekend persoon te zien, beval hij zijn scheepslieden om het schip op orde te brengen en sprong van het dek af. Een kleine glimlach vormde rond zijn lippen, toen hij doorkreeg dat het daadwerkelijk Ariël was die daar stond. Het was negen jaar geleden geweest, dat ze elkaar voor het laatst hadden gezien.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum