RPG Chicks
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Our private RPG site c:


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Once Upon A Time

4 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 6]

76Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 8:40 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Baelfire zuchtte even. "Hij heeft me in de steek gelaten toen ik nog een kind was, sindsdien heb ik hem niet meer gezien. Dus het is nogal ongemakkelijk."

TEF
Hook glimlachte het meisje toe. "Aangenaam.. kennis te maken." Hij zuchtte even, okay dit was wel erg ongemakkelijk. Hij draaide zich om en volgde Ariëls blik. Het duurde even, maar uiteindelijk herkende hij toch het meisje met het lange zwarte haar. "Wacht even," sprak hij tegen Ariël, om vervolgens op de andere vrouw af te lopen. "Zeg, Mulan. Jou kom ik ook echt overal tegen hè," grijnsde hij.

77Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 8:45 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hilly keek haar vader nieuwsgierig aan. 'Ik vind hem aardig. Wat is er gebeurd dan?'

TEF
Mulan probeerde verwoed om haar handen weer netjes schoon te krijgen. Echt lukken wilde het dus absoluut niet, het was nog steeds alsof ze net in de aarde had staan wroeten. 'O, hoi Killian.' Glimlachte ze naar hem. 'Nu, ik had je niet hier verwacht. Ik woon hier, namelijk.'

78Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 8:52 pm

Myrthe

Myrthe

Ariël kijkt naar het gesprek tussen Hook en de onbekende vrouw die zo'n 50 meter verderop plaats vindt. Als ze heeft geconcludeerd dat ze er niks van snapt draait ze zich om naar gaar dochter. Ze hoeven elkaar alleen maar aan te kijken om elkaar te snappen en ook nu is dat genoeg. In de pretoogjes van Melody ziet ze het enthousiasme en nieuwsgierigheid om haar vader te ontmoeten. Ze glimlacht even voor ze zich weer omdraait.

79Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 9:14 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

SB
Baelfire glimlachte even. "Het kan ook best een aardige man zijn, maar het is gewoon ingewikkeld. Dat verhaal houd je van me te goed okay? Dan leg ik 't een andere keer uit."

TEF
Hook knikte even. "Dat verklaart een hoop," gaf hij toe. "Het is dat ik zoveel op zee doorbreng, anders zou ik hier vaker zijn." Hij keek even met een glimlach om naar Ariël en Melody.

80Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 9:21 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hilly knikte. 'Heb je nog een ander verhaal papa? Over Rumplestiltskin?'

TEF
Mulan glimlachte, en volgde zijn blik. 'Je vrouw en dochter?' Van binnen klonk er maar 1 klein zinnetje: laat hem niet getrouwd zijn...

81Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 10:00 am

Myrthe

Myrthe

Ariël glimlacht terug naar Hook. Ze is benieuwd waarover ze praten. Hook lijkt niet door te hebben dat de vrouw een beetje bozer wordt met de minuut. Ze wil de vrouw leren kennen en loopt met haar dochter aan haar hand naar de twee toe.

82Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 11:01 am

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Baelfire knikte even en dacht na. "Heb ik je het verhaal over hoe Captain Hook zijn hand verloor al eens verteld?"

TEF
Hook glimlachte schuin. "Vriendin en dochter, verbeterde hij haar.

83Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 12:04 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hilly keek haar vader aan. 'Nee?'

TEF
Mulan knikte met een.kleine glimlsch

84Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 1:22 pm

Myrthe

Myrthe

Ariël is inmiddels aangekomen bij Hook en de vrouw. 'Zou je me niet even voorstellen?', zegt ze tegen haar vriendje, terwijl ze hem plagend een elleboogje geeft.

SB
Emma loopt door de straten van Storybrooke heen als ze ineens een man en een klein meisje ziet lopen. Met een kleine versnelling in haar pas loopt ze op de twee af. 'Bae!', roept ze als ze een paar meter achter hen is. Ietwat hijgend loopt ze nu naast het meisje.

85Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 2:58 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Baelfire keek even om toen iemand zijn naam riep, een kleine glimlach sierde zijn gelaat toen hij Emma herkende. Hij draaide zich terug naar Hilly. "Ook dat verhaal houd je van me te goed," verontschuldigde hij zich. "Hey Emma."

TEF
Hook glimlachte even naar Ariël, die naast hem was komen staan, en hem een plagend elleboogje gaf. "Maar natuurlijk. Mulan, dit is Ariël."

86Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 3:01 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hilly grinnikt even. Als ze ziet wie er aan komt lopen, wordt haar blik wat serieuzer. 'Ben jij de Sheriff?'

TEF
Mulan glimlachte vriendelijk naar de vrouw. 'Aangenaam, Ariël.' sprak ze terwijl ze haar hand uitstak.

87Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 3:14 pm

Myrthe

Myrthe

Ariël schudt de uitgestoken hand. 'Hey Mulan, leuk je te ontmoeten.' Ze bekijkt de vrouw snel van top tot teen en sluit dan de conclusie dat ze aardig overkomt.

SB
Emma kijkt van Bae naar het meisje naast hem. Na de glimlach van Bae lijkt het serieuze gezicht van het meisje wel een beetje boos. 'Ja, ik ben inderdaad de sheriff, kan ik iets voor je doen?'

88Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 3:22 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hilly keek wat overdonderd. 'Dan ben jij mijn moeder.'

TEF
Mulan knikt even naar Ariël. 'Ik ga maar eens naar huis.'

89Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 3:32 pm

Myrthe

Myrthe

Ariël kijkt vragend naar de vrouw die nu voor haar staat. Ze lijkt niet zo blij te zijn met haar aanwezigheid, maar dat is nog reden om gelijk weg te gaan toch? Als Mulan weg is draait Ariël zich om naar Hook. 'Heb ik iets verkeerds gezegd?'

SB
Emma kijkt van het meisje naar Bae en weer terug naar het meisje. 'Wa-wat?', stamelt ze richting Bae. 'Jij bent dus mijn dochter?', zegt ze nu tegen het meisje. Ze drukt haar hand tegen haar hoofd, hier moet ze even van bijkomen. Ze wist dat ze een kind had, maar ze een paar jaar geleden alweer over haar beslissing tot adoptie heen. Nu staat haar kind ineens voor haar neus, vrolijk te zeggen dat zij haar moeder is. Emma begint een beetje te duizelen. 'Ik moet even zitten, hoor.', zegt ze tegen niemand in het bijzonder.

90Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 3:37 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Hook glimlachte haar geruststellend toe. "Nee, heus niet. Mulan is gewoon.. tja eh Mulan," sprak hij, alsof dat het zou verklaren. Hij pakte één van haar handen vast. "Ik heb je gemist."

SB
Baelfire keek even omlaag naar zijn dochter, om vervolgens weer terug te kijken naar Emma. "Ehm.. verrassing?" Klonk zijn stem, ietwat plagend. Zijn glimlach maakte echter plaats voor een lichtelijk bezorgde uitdrukking in zijn ogen. "Gaat het, Em?"

91Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 3:40 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hilly keek bezorgd naar haar moeder. 'Mam?'

TEF
Mulan wandelde langzaam naar huis.

92Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 3:55 pm

Myrthe

Myrthe

Ariël kijkt schuin omhoog naar het lieve gezicht van haar Hook. Hij was nu weer van haar en van haar alleen. 'Ik jou ook', fluisterde ze, met haar grote ogen op die van haar vriendje gericht. Ze heeft hem net nog geen uur geleden weer voor het eerst gezien sinds negen jaar, maar haar liefde is alweer even groot als voor die lange periode. Ze baalde dat haar relatie in theorie zo onzeker was. Haar vriendje, een piraat die, als hij zei dat hij "eventjes" weg ging negen jaar wegbleef, en zij, die vast zat aan haar thuisland en moest zorgen voor een kind. Als hij nou haar man was, had het niks uit gemaakt, dan was hij van haar, van haar alleen en voor altijd, maar hij heeft haar nog niet gevraagd, helaas.

SB
Emma knikt zachtjes. 'Ja, het gaat alweer.', zegt ze met een voorzichtige glimlach die bedoeld was om Bae en haar dochter gerust te stellen. Als ze op het dichtstbijzijnde bankje is neergeploft neemt ze weer de tijd om naar haar dochter te kijken. Ze lacht als ze merkt dat ze precies dezelfde kleur haren hebben.

93Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 4:07 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hilly lacht voorzichtig naar haar moeder.

TEF
Mulan zuchtte, toen ze de woorden van Ariël hoorde. Zó zoetsappig. Met de man die van háár zou moeten zijn, nog wel.. Thuis wachtte ze. Wanneer zou Hook alleen zijn?

94Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 4:10 pm

Myrthe

Myrthe

SB
Emma keek weer op naar Bae. 'Zullen we een keer afspreken om wat bij te kletsen? Ik denk dat we wel genoeg hebben dat we kunnen bespreken.'

95Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 4:24 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

TEF
Hook glimlachte haar even toe. "Maar, ik moet nog even wat regelen op het schip en daarna thuis wat spullen dumpen." Okay, het was niet echt zijn huis. Maar het was vroeger het huis van zijn broer geweest, dus dat was goed genoeg. "Zie ik je straks weer?"

SB
Baelfire knikte instemmend. "Ja tuurlijk, heb je vanavond misschien tijd?"

96Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 4:25 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Mulan besloot dat ze nog wat nodig had, en wandelde met een mand aan haar arm naar de dichtstbijzijnde kruidenier.

97Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 4:30 pm

Myrthe

Myrthe

Ariël is even bedroefd dat hij nu alweer weg moet, maar tovert daarna een glimlach op haar gezicht. 'Ja, natuurlijk, ik blijf hier nog wel even rondhangen in de buurt.' Ze kijkt zoekend om haar heen om te kijken waar Melody rond hangt. Melody was tijdens het gesprek met Mulan ergens anders heen gegaan, wat ze prima had begrepen.

SB
Emma glimlacht, blij dat ze zo snel mogelijk iets meer duidelijkheid heeft. 'Ja, is prima.', antwoordt ze daarom.

98Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 4:33 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Hook knikte en glimlachte. "Dan zie ik je straks wel weer." Voor hij zich omdraaide om weg te lopen, drukte hij even snel zijn lippen op haar voorhoofd. Waarna hij richting zijn schip liep.

SB
Baelfire keek haar even aan, nog altijd glimlachend. "Dan breng ik eerst even deze kleine," hij wierp kort een blik op Hilly, "naar huis en zie ik je vanavond."

99Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 4:37 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Mulan besloot eens te gaan kijken bij het enorme schip van Hook. Ze was bij de boeg gaan staan, en keek omhoog.

SB
Hilly keek beledigd omhoog. 'Mag ik niet mee?'

100Once Upon A Time - Pagina 4 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 4:42 pm

Myrthe

Myrthe

Emma keek Bae even vragend aan, ze had liever dat haar dochter ook mee ging, het ging tenslotte over haar. 'Van mij mag je best mee, Haley.'


Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum