RPG Chicks
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Our private RPG site c:


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Boete District 7

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Boete District 7 Empty Boete District 7 do okt 30, 2014 11:03 am

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Boete District 7 30u3j1f
Rosalie Tyler
Een zenuwachtig gevoel raasde door haar lichaam, terwijl ze stond te wachten naast het simpel opgebouwde houten podium. Haar blik bleef hangen op de burgemeester, zonder dat ze echt hoorde wat de vrouw sprak. De toespraak kon haar niet zoveel schelen, ze had waarschijnlijk toch wel woorden van het Capitool doorgespeeld gekregen die ze verplicht moest vertellen. Als ze dat niet zou doen, dan zou het vermoedelijk de galg als gevolg hebben. Ook bij de video, die overduidelijk gemaakt was door het Capitool, keek de jonge vrouw weg. Ze kon er niet tegen dat het Capitool zichzelf nog op probeerden te helderen. Na alles wat ze hadden gedaan.

Voordat ze het podium op liep, wierp Rosalie nog even kort een blik op haar eigen familie. Op haar ouders, op haar vriend. Ook zij zouden haar een aantal weken moeten missen. Maar zij zou terug komen, bedacht ze zich - terwijl ze zacht beet op haar onderlip. De andere families hadden die zekerheid niet.

"Beste familie, vrienden, kennissen. Ik ben Rosalie Tyler, dit jaar zal ik de mentor zijn van onze tributen. Ik zal er alles voor doen om één van hen terug naar huis te brengen," haar stem trilde terwijl ze sprak. "Ik leef mee met de families en vrienden van de tributen die straks naar het Capitool zullen worden gebracht, meer dan hoop op een goed einde en een goede training kan ik de tributen niet schenken." Aarzelend liep ze af op de bol aan haar linkerkant, waar papiertjes met daarop honderden namen van meisjes in zaten. Ze stak haar hand in de bol en trok er een papiertje uit.

"De vrouwelijke tribuut van district 7," haar stem trilde alleen nog maar meer, terwijl ze het papiertje met handen die net zo trilde open vouwde. "Hilly Hilton."

2Boete District 7 Empty Re: Boete District 7 do okt 30, 2014 4:53 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hilly streek met trage bewegingen haar witte jurk glad. Haar moeder bond de grote blauwe strik om haar middel vast, terwijl ze de vrouw probeerde te negeren. Maar niet alleen de vrouw, ook de achterlijk grote strik die nu op haar zei preikte. Straks wilde haar moeder dat ze er ook nog eentje op haar hoofd zou zetten. 'Mam, genoeg zo. Straks moet ik werkelijk naar het capitool, en dan denken ze nog dat ik één van hen ben,' mompelde ze. Haar moeder keek haar geschokt aan, terwijl het meisje in haar zwarte schoenen stapte en zich naar het grote plein begaf. Ze was laat, zo merkte ze al snel. De burgemeester was al met diens praatje begonnen, en al snel trad er een vrouw naar voren die naar een grote bol reikte. 'Hilly Hilton,' was de naam die met trillende stem werd uitgesproken. Geschokt begon de kleine brunette zich naar het podium te begeven. Dit was vreselijk. Dit kon niet waar zijn. Ze moest echt met deze vreselijke strik op tv.

3Boete District 7 Empty Re: Boete District 7 do okt 30, 2014 6:35 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Boete District 7 30u3j1f
Rosalie Tyler
Met lede ogen zag de vrouw aan hoe het kleine meisje zich naar het podium begaf. Een zachte zucht ontsnapte uit haar keel. Stond het Capitool nou echt op het punt zo'n jong meisje de arena in te sturen? Ze huiverde. Ze wenkte het jonge meisje naast haar te komen staan. Zonder haar verder nog voor te stellen, aangezien het wel al vrij duidelijk was dat ze hun tribute zou zijn, liep Rosalie naar de tweede bol.

Ze pakte een willekeurig papiertje uit de tweede bol, waarop de naam van de mannelijke tribuut zou staan. Met nog altijd trillende handen, opende ze het papiertje. Ze ging weer achter de microfoon staan. "De mannelijke tribuut is.. Jackson Grainger."

4Boete District 7 Empty Re: Boete District 7 do okt 30, 2014 7:22 pm

Myrthe

Myrthe

Jackson stond als één van de eerste op het plein, omdat zijn moeder absoluut niet wilde dat hij te laat kwam. Toen de hand van de mentor in de grote bol met briefjes van de meisjes erin hield hij zijn adem al even in. Niet omdat hij gespannen was, maar omdat iedereen dat deed. Zijn hart sloeg een slag over toen hij het meisje zag dat naar voren kwam. Ze was 12, hooguit 13 en zo klein, er was geen kans dat zij degene zou zijn die levend uit de arena kwam. Door zijn gedachtes over het meisje miste hij even dat de vrouw op het podium al weer een kaartje uit de andere bol aan het trekken was. 'Jackson Grainger'. Hij had geen tijd om na te denken voordat hij werd gehaald door meerdere vredesbewakers. Op het podium zag hij het meisje van nog dichter bij. Ze leek nog kleiner en hopelozer dan net. Hij was nu vastbesloten om haar in de arena niet aan haar lot over te laten.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum