RPG Chicks
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Our private RPG site c:


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L}

2 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 7]

1Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} Empty Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} vr feb 05, 2016 1:26 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

THE WARBLERS RPG
Sacha & Lisanne

Sacha
Warblers
Kurt Hummel
Barry Smythe
Dan Howell
Tate Langdon
Hunter James
Aiden Holmes

Single Ladies
Felicity Smoak
Hanna Marin
Alice Bell
Abigail Hobbs
Kiara Lost

Lisanne
Warblers
Blaine Anderson
Sebastian Smythe
Phil Lester
Satin Wade
Elliot Finewood
Caleb Rivers

Single Ladies
Clementine Sugar
Emily Fields
Jodie Holmes
Brittany S. Pierce
Kitty Wilde
Violet Harmon

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Aiden loopt - een tikkeltje laat - de oefenruimte van de Warblers in. Met een verontschuldigende blik gaat hij naast Blaine staan. "Sorry dat ik zo laat ben," fluister hij zacht, alvorens zijn stem te verheven en de hele groep aan te spreken: "We hebben vanavond het openingsfeest, zoals elk jaar met East High School - onze zusterschool. We zullen daar vanavond optreden, net zoals de Single Ladies. Blaine en ik hebben de tekst al verdeeld, we gaan Teenage Dream zingen. De choreografie is niet al te lastig, dus die kunnen we prima in een dagje leren." Hij dacht voor een kort moment na of hij niets vergeten was en voegde er toen nog aan toe: "Oh, en voor de mensen die nog nooit naar het openingsfeest zijn geweest: ja er is alcohol en er is de hele avond de mogelijkheid tot karaoke."

Lisanne

Lisanne
Admin

Blaine knikte. "Zorg alleen dat je niet te veel drinkt voordat we gaan optreden." Hij wierp zijn blik even op Satin. "Sommige van ons hebben namelijk ooit het podium vol gekotst. Zolang iedereen zich daar even aan houdt komt alles goed."

Kitty kwam de oefenruimte binnen. "Goed ladies, zoals elk jaar hebben we het openingsfeest met alle boys van Dalton en verzorgen beide scholen een fantastisch optreden. Alice en ik hebben voor het nummer toxic gekozen en we hebben bepaald wie wat gaat zingen. Op het feest is er natuurlijk drank, maar iedereen mag pas na het optreden dronken worden. Als ik merk dat er toch nog iemand het in zijn hoofd haalt om al dronken te worden, zorg ik er persoonlijk voor dat degene een klap krijgt. En hard ook. Goed laten we nu maar met de repetitie beginnen, want het dansen bij dit nummer is net zo belangrijk als de tekst. Let's go bitches."

https://rpgchicks.actieforum.com

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Alice slaakte een vermoeide zucht. "Wat Kitty zegt ja. En alsjeblieft, luister naar haar en wordt pas dronken na het optreden - we willen ons niet verlagen tot het Satin incident van vorig jaar." Ze kwam overeind en rekte zich kort uit, alvorens in haar handen te klappen. "All right, laten we maar eens beginnen," ze grist haar telefoon uit de zak van haar joggingsbroek en legt die op de tafel - aangezien deze met haar klunzigheid nog wel eens op de grond zou kunnen vallen tijdens het dansen. "Kitty zal jullie de choreografie leren, want we weten allemaal uit ervaring dat ik daar niet zo goed in ben." Ze haalde een stapel papieren uit haar tas en deelde deze uit. "Dit is de tekst," verklaarde ze.

Kurt boog zich met een frons voorover naar Phil. "Iemand heeft ooit het podium vol gekotst?"

Lisanne

Lisanne
Admin

Kitty knikte. "Laten we de groep in tweeën splitsen zodat de ene helft vast de tekst kan leren en de andere helft kan gaan dansen en dan wisselen we straks om." Kitty liep naar het gedeelte van de oefenruimte waar een spiegel stond en begon de pasjes voor te doen."

Phil grinnikte. "Ja. Satin had iets te veel drank op en daar kon uiteindelijk de eerste rij van mee genieten."

Blaine klapte even in zijn handen en begon wat pasjes voor te doen. "Let er vooral op dat je dansen je ademhaling niet beïnvloed. En als het dat wel doet zorg dat niemand het merkt."

https://rpgchicks.actieforum.com

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Alice knikte en gebaarde dat de andere helft hier kon blijven. "Het liedje is te kort om iedereen een solo te geven, maar we hebben ons best gedaan en degene die nu niet aan de beurt zijn mogen de volgende keer een stuk solo zingen," merkte ze op - terwijl ze soepeltjes in kleermakerszit op de piano ging zitten. "De rest zingen we gewoon allemaal gezamenlijk. Kitty heeft - natuurlijk - zichzelf wel een couplet gegeven, maar ik zal vandaag geen solo zingen zodat een van jullie wel nog kan zingen."

Kurt fronste. "Oh, dat klinkt fijn," mompelde hij met een schuine lach.

Tate slaakte een zucht. "Moeten we echt oefenen?" mompelde hij vermoeid. "We kunnen toch ook gewoon improviseren?"

Lisanne

Lisanne
Admin

TIMESKIP#PARTY

Kitty was al wat eerder naar het feestje gegaan zodat ze iedereen even kon zien en alles kon voorbereiden.

Emily kwam aangelopen. Ze had goed geoefend aangezien ze niet af wilde gaan en ook niet echt zat te wachten op een boze Kitty.

Blaine was ook al op het feest om alles nog een keer door te nemen en voor te bereiden.

https://rpgchicks.actieforum.com

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Aiden was samen met Jodie al wat eerder naar de locatie gegaan. "Ik zie je later Jo, ik moet even kijken of Blaine nog hulp nodig heeft." Hij liep op de jongen af. "Hé Blaine, heb je nog hulp nodig?"

Hanna liep de ruimte in en keek kort om zich heen. Ze besloot dat het verstandig was om Kitty zoveel mogelijk te vermijden, want die was echt gewoon eng, en dat het veel veiliger was om op Emily af te lopen - die bovendien een van haar beste vrienden was. "Hey Em!" riep ze enthousiast. "O M G, wat zie je er geweldig uit!"

Dan liep, een tikkeltje ongemakkelijk (aangezien hij niet erg dol was op feestjes behalve als hij dronken is), naar binnen en keek even om zich heen om te zien of hij iemand zag op wie hij af wilde lopen. Maar aangezien dat eigenlijk alleen Phil was, en hij die nergens zag, moest hij wel een beetje awkward in zijn eentje blijven staan.

Lisanne

Lisanne
Admin

Blaine knikte. "Kun je checken of alle microfoons het goed doen? Goed geluid is namelijk best wel een beetje belangrijk."

Emily glimlachte. "Thanks Han, jij ook hoor. Heb je een beetje zin in een feestje?"

Phil liep meteen op Dan af. "Yo bro." Hij glimlachte kort.

https://rpgchicks.actieforum.com

10Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} Empty Re: Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} vr feb 05, 2016 2:59 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Aiden knikte. "Dat lijkt me best handig ja," grijnsde hij. Hij liep het podium op en schreeuwde de meest rare dingen in de microfoon, om te testen of ze al werkten. Toen iemand hem toe riep - waarschijnlijk was het Tate, maar dat wist hij niet zeker - of het niet de bedoeling was dat ze niet dronken zouden worden voor het optreden, stak hij simpelweg zijn middelvinger op en grijnsde breed.

Hanna grijnsde. "Ja, absoluut! Het is een tijd geleden geweest dat ik eens echt dronken ben geworden. Bovendien heb ik wat antwoorden van Sean nodig, want die negeert me al de hele dag!" roept ze verontwaardigd uit.

Dan aarzelde heel even en omhelsde hem toen even vlug, puur platonisch natuurlijk. "Yo," lachte hij.

11Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} Empty Re: Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} vr feb 05, 2016 3:06 pm

Lisanne

Lisanne
Admin

Blaine glimlachte. "Thanks. Als we compleet zijn kunnen we gaan beginnen en komt alles goed."

Emily knikte. "Dan kan je wel een feestje gebruiken. Het komt vast wel weer goed. Jongens zijn gewoon een beetje appart."

Phil glimlachte. "Nou dat is wat je noemt een warm welkom."

https://rpgchicks.actieforum.com

12Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} Empty Re: Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} vr feb 05, 2016 4:49 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Aiden keek even om zich heen en constateerde dat iedereen er al was. "Ga jij iedereen bij elkaar halen? Als klassenvoorzitter moet ik natuurlijk weer leuk het woord voeren hier," zei hij met een lichte glimlach. "Dames en heren van East High School en Dalton!" begon hij, toen hij eenmaal op het podium stond. "Tot ieders spijt is het schooljaar weer begonnen en moeten we weer uren zwoegen tijdens meneer de Konings lessen," zei hij met een ondeugend glimlachje, aangezien meneer de Koning een van de surveillantes was. "Maar dat betekent niet dat we er geen geweldig jaar van gaan maken! En wat is een betere manier dan beginnen met een optreden van de enige echte WARBLERS?"

Alice lachte breed. "Een optreden van de Single Ladies!" schreeuwde ze over het geroezemoes heen, opgevolgd door gejoel van haar groepsgenoten.

13Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} Empty Re: Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} vr feb 05, 2016 5:14 pm

Lisanne

Lisanne
Admin

Blaine riep iedereen bij elkaar. "Oké jongens we gaan laten zien wat we geoefend hebben en een fantastische show neerzetten." Hij ging het podium op en begon te zingen.

Kitty grinnikte. "Sowieso wij zijn beter."

https://rpgchicks.actieforum.com

14Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} Empty Re: Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} vr feb 05, 2016 5:17 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Aiden begon na twee zinnen met Blaine mee te zingen, hij danste soepel mee op de maat van de muziek. Er lag een brede grijns rond zijn lippen.

Alice lachte. "Absoluut!" Ze keek bewonderend naar het podium. "Maar, ze blijven me toch elke keer weer verbazen met hoe goed ze zijn."

Hanna keek om zich heen op zoek naar Sean en liep met korte, ietwat boze passen op hem af toen ze hem eindelijk gevonden had. "Waarom negeer je me al de hele dag?"

15Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} Empty Re: Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} vr feb 05, 2016 5:22 pm

Lisanne

Lisanne
Admin

Phil liep ook het podium op en begon ook mee te zingen. Hij deed het dansje vol enthousiasme.

Kitty haalde haar schouders op. "We moeten ze zeker niet onderschatten, maar wij blijven zoveel beter."

Sean fronste. "Moet ik altijd meteen reageren dan?"

https://rpgchicks.actieforum.com

16Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} Empty Re: Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} vr feb 05, 2016 5:27 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Dan grijnsde breed toen hij Phils enthousiasme zag en zong ook vrolijk mee, wellicht wel iets minder enthousiast dan zijn beste vriend.

Alice haalde haar schouders op. "Het maakt me niet zoveel uit wie er beter is eigenlijk, zolang er er maar lol in kunnen hebben."

Hanna rolde met haar ogen. "Zodra je het gelezen hebt mag je best reageren ja, je bent godverdomme mijn vriendje - dan mag je je ook wel zo gedragen."

17Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} Empty Re: Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} vr feb 05, 2016 5:32 pm

Lisanne

Lisanne
Admin

Phil bleef dansen en glimlachte naar Dan.

Kitty zuchtte. "Het zal wel, maar ergens blijven we concurrenten."

Sean haalde zijn schouders op. "Er zijn nog meer mensen op deze aarde dan alleen jij hoor."

https://rpgchicks.actieforum.com

18Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} Empty Re: Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} vr feb 05, 2016 5:37 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Alice rolde met haar ogen. "Ik weet niet hoe het met jou zit, maar die jongens zijn ook mijn vrienden en niet alleen mijn concurrenten. Maar ja, jij hebt geen vrienden dus hoe zou jij dat weten hè?" Ze liep weg en ging naast Jodie staan.

Kurt zong de laatste uithaal, zo hoog en zuiver als hij kon.

Hanna zette haar handen verontwaardigd in haar zij. "Dus dan kan je me niet even een berichtje sturen? Dat duurt vijf fucking seconden, lul."

19Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} Empty Re: Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} vr feb 05, 2016 5:43 pm

Lisanne

Lisanne
Admin

Jodie keek op. "Was ze weer lekker bezig?"

Blaine ging buigen.

Sean keek haar aan. "Zullen we mijn lul hier even buiten laten?"

Clementine ging klappen voor the Warblers.

https://rpgchicks.actieforum.com

20Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} Empty Re: Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} vr feb 05, 2016 5:46 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Alice slaakte een diepe zucht. "Wat een ongelooflijke trut, maar ach.. daar moeten we het maar gewoon mee doen. Laten we het podium maar eens op gaan." Ze liep het podium op, zodra de Warblers weg waren en kondigde kort haar groep aan.

Hanna keek hem kwaad aan en stormde het podium op toen Alice hen aankondigde.

21Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} Empty Re: Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} vr feb 05, 2016 5:49 pm

Lisanne

Lisanne
Admin

Jodie knikte en liep naar het podium.

Emily liep ook naar het podium.

Kitty deed een hairflip en liep ook naar het podium. "Let's do this." Ze begon te zingen.

https://rpgchicks.actieforum.com

22Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} Empty Re: Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} vr feb 05, 2016 5:52 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Alice zong net als de anderen mee tijdens het refrein.

Felicity begon - een tikkeltje nerveus - in haar eentje te zingen tijdens het volgende couplet, maar werd na een tijdje alweer zelfverzekerder.

Hanna zong solo na Felicity's couplet en hield haar ogen strak gericht op Sean terwijl ze zong.

23Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} Empty Re: Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} vr feb 05, 2016 5:53 pm

Lisanne

Lisanne
Admin

Clementine zong glimlachend mee

Emily zong ook mee en deed de danspasjes.

Sean rolde met zijn ogen.

https://rpgchicks.actieforum.com

24Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} Empty Re: Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} vr feb 05, 2016 5:57 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Kiara zong de laatste noot en grijnsde breed toen ze klaar waren, ze was vergeten hoeveel ze hield van optreden.

Barry klapte enthousiast in zijn handen en dook daarna lenig over de bar om en paar flessen drank tevoorschijn te houden. "It's time to get druuuunk!" joelde hij met een brede grijns.

25Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} Empty Re: Let us sing along 2.0 {WARBLERS S&L} vr feb 05, 2016 6:01 pm

Lisanne

Lisanne
Admin

Phil sprong over de bar en pakte een fles. "Let's play a game." Hij begon te springen.

Emily keek ongemakkelijk om zich heen.

https://rpgchicks.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 7]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Let us sing along {WARBLERS S&L}

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum