RPG Chicks
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Our private RPG site c:


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Before the curse {OUAT}{T&S}

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 8]

76Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} ma okt 27, 2014 7:55 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Rumple glimlachte even om haar reactie, ook al zou ze het niet kunnen zien aangezien ze achter hem stond. 'Misschien is het tijd voor een kop thee?' Hij pakte een kleine klos van het gouden draad, en legde deze apart van de anderen. Dat zou een nieuw, klein projectje worden in een deel van de magie waar hij nooit echt een stap gezet had.

Pan grijnsde, en sprong soepel naar beneden. 'Noem je dit een ship? Ik dacht dat het toch wel iets meer geworden zou zijn in de loop der tijden, dan dit miezerige bootje.'

77Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} ma okt 27, 2014 7:58 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Belle knikte. "Is goed." Een kleine glimlach lag rond haar lippen, terwijl ze de kamer weer uitliep.

Hook keek de jongen met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Het is dat ik het er niet zo op heb, om kleine kinderen te mishandelen, anders had je nu al in het water gelegen."

78Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} ma okt 27, 2014 8:09 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Rumple kwam achter zijn wiel vandaan, en vertrok naar de plaats waar Bae nu was. 'Zeg Bae.'

Pan liet een vreugdeloze lach horen. 'Ik denk dat ik in werkelijkheid ouder ben dan dat jij ooit zult worden, Killian.'

79Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} ma okt 27, 2014 8:11 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Baelfire keek op. "Ja, papa?"

Hook keek de jongen even lachend aan. "Ah, maar natuurlijk. Dan weerspiegel je wel perfect het beeld dat jouw hele eiland moet geven."

80Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} ma okt 27, 2014 8:34 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Rumple keek even wat ongemakkelijk. 'Wat voor sieraden zou jij aan een vrouw geven?'

Pan keek hem even aan. 'Precies.' Hij zette enkele stappen rond de grote mast. 'Nog steeds op Crocodile Hunt?'

81Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} ma okt 27, 2014 8:47 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Baelfire keek zijn vader verrast aan. "Wacht.. Dus je hebt wel een nieuwe vriendin?"

Hook haalde zijn schouders op. "Wellicht ja."

82Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} ma okt 27, 2014 8:50 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Rumple keek zijn zoon fronsend aan. 'Een vriendin?'

Pan grinnikte. 'Dan zit je toch wel totaal verkeerd, Killian.' Hij zou die naam net zo lang herhalen, tot het irritant werd. Deze man was heerlijk makkelijk te irriteren. Of, er waren toch in ieder geval interessante gesprekken met hem te voeren.

83Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} ma okt 27, 2014 8:54 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Baelfire haalde zijn schouders op. "Waarom zou je een vrouw anders sieraden geven?"

Hook lachte even emotieloos. "Die jacht zou inderdaad een stuk simpeler verlopen als een zeker persoon me van dit eiland af zou laten, mate."

84Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} ma okt 27, 2014 8:57 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Rumple keek zijn zoon nog steeds fronsend aan. 'Er is hier nog geen vrouw over de vloer gekomen.'

Pan grinnikte even. 'Oh, maar eigenlijk hoef je er niet af. Het zal vast niet lang duren voor hij weer hier heen komt.'

85Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} ma okt 27, 2014 9:08 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Baelfire haalde grijnzend zijn schouders op. "En Belle dan?"

Hook haalde even diep adem en keek de jongen geërgerd aan. "Hoe weet je dat?"

86Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} ma okt 27, 2014 9:13 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Rumple haalde zijn schouders even op, maar probeerde zijn betrapte blik te verbergen. 'Waar is Thor?'

Pan grijnsde naar de man. 'Ik heb zo mijn bronnen. Maar je mag best gaan, als je dat zo graag wilt.'

87Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} di okt 28, 2014 6:43 am

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Baelfire glimlachte even en floot toen, waarop de hond naar hem toe kwam. "Maar.. Vind je d'r nou leuk?"

Hook trok één wenkbrauw op. "En dan laat je m'n schip zinken zeker?"

88Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} di okt 28, 2014 8:28 am

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Rumple haalde - creepy grijnzend, zoals altijd - zijn schouders op. 'Ik dacht meer aan.een welkomstcadeautje.'

Pan grinnikte even. 'Ach nee, dat is zonde van je... Scheepje. Je komt toch wel weer terug.'

89Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} di okt 28, 2014 3:01 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Baelfire keek zijn vader even lachend aan. "Tuuuurlijk."

Hook haalde even geïrriteerd zijn schouders op. "Schip," verbeterde hij de jongen verveeld.

90Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} di okt 28, 2014 3:03 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Pan draaide met zijn ogen. 'Jaja. Ga nu maar, voor ik me bedenk.' Hij wuifde even met zijn hand naar de zee, en begon toen in de richting van het bos te lopen.

Rumple keek zijn zoon onbewogen aan, en pakte een stoel. 'Vertel me toch eens waar die vreemde ideeën vandaan komen,' verlieten de woorden haast toonloos zijn mond, terwijl hij zijn hoofd vragend een tik schuin hield.

91Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} di okt 28, 2014 3:13 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Hook keek de jongen na, alvorens zijn bemanning de bevelen te geven om weer uit te varen.

Tinkerbell zat ergens in één van de bomen aan de rand van het bos, ze had glimlachend het gesprek tussen Pan en Hook gevolgd.

Baelfire grijnsde even. "Nou ja, op mij na, heb ik je nooit echt iets aardigs zien doen voor iemand anders."

Bae is zo subtiel :'D

92Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} di okt 28, 2014 3:27 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Rumple keek 'op zijn manier' - ya know what I mean :'D - beledigd. 'Ik heb ogers weggejaagd om haar als huishoudster hier te krijgen. Ik sluit deals...'

Pan leunde tegen Tinkers boom, zonder te merken dat ze er in zat, en sloeg de bedrijvigheden op het schip gade.

93Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} di okt 28, 2014 3:31 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Baelfire keek zijn vader even spottend aan. "En hoe vaak lopen die deals voor de ander goed af?"

Tink sprong soepel en haast zonder geluid te maken naar beneden. "Boe."

94Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} di okt 28, 2014 3:35 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Pan deed een goede poging te verhullen dat hij schrok. 'hallo Tink.'

Rumplestiltskin grijnsde. 'Oh, redelijk vaak, eigenlijk,' grinnikte hij. 'Maar wat is je punt, Bae?'

95Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} di okt 28, 2014 3:43 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Tink glimlachte breed. "Je schrok," beschuldigde ze hem plagend.

Baelfire glimlachte schuin. "Dat het uiterst speciaal is als jij daadwerkelijk aardig bent tegen iemand, op mij na. En dus moet zij wel een beetje speciaal voor je zijn."

96Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} di okt 28, 2014 3:45 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Rumplestiltskin schudde zijn hoofd. 'Natuurlijk niet. Ze is een pion in een spel, zoals ze allemaal zijn.'

Pan grinnikte. 'Misschien een beetje,' gaf hij toe.

97Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} di okt 28, 2014 3:48 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Baelfire trok zijn wenkbrauwen even op. "Maar, waarom wil je haar - als ze toch maar een pion is - dan een welkomstcadeau geven?"

Tink grinnikte even met hem mee. "Wat wilde Hook van je?" klonk haar vragende stem. "Of wat wilde jij van Hook?" voegde ze er met een glimlach aan toe.

98Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} di okt 28, 2014 3:50 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Pan grinnikt even, en slaat een arm om haar schouders. 'Gewoon een praatje tussen oude vrienden.'

Rumple keek hem aan. 'Ik heb te veel goud om ooit uit te geven.'

99Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} di okt 28, 2014 3:53 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Tink grijnsde. "Tuurlijk, vrienden. Want hij vindt jou zooooo aardig," klonk haar lachende stem.

Baelfire glimlachte. "En daarom geef je haar een welkomscadeau?"

100Before the curse {OUAT}{T&S} - Pagina 4 Empty Re: Before the curse {OUAT}{T&S} di okt 28, 2014 4:02 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Rumple trok een wenkbrauw op. 'Ik kan ook gouden dingen smeden en er niets mee doen. Zeg het maar.'

Pan grinnikte met haar mee. 'Maar natuurlijk. Wie mag mij nu niet?'

-----------------
Pan vind Tink leuk :'D

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum