RPG Chicks
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Our private RPG site c:


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Informatie

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Informatie Empty Informatie zo okt 26, 2014 7:48 am

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

M A Y   T H E   O D D S   B E   E V E R   I N   Y O U R   F A V O R
Informatie

x Grotere RPG
Om nog even uit te leggen voor Myrthe; een grotere RPG is wat uitgebreider dan bv. de ouat- of grey's RPG. Een voorbeeld hiervan is bv. deze RPG op Kickstart (http://kickstart.actieforum.com/f30-templeclan-warrior-cats). Om te beginnen maak je een topic aan (deze kan je een bijpassende titel geven), maar in de titel moet in elk geval de naam van één (of meerdere) personen uit de RPG of "open" staan. Als je de naam van een ander personage in de titel van je topic hebt staan, mag enkel de speler van dit personage er reageren. Zodra er open in de titel staat, mag iedereen er reageren. In dit topic post je gewoon zoals je dat normaal ook doet. (Ik kan dus echt wel vet goed uitleggen *kuch*, app even als je het niet begrijpt xDD).

x De 1e Hongerspelen
Deze RPG richt zich nu nog op de allereerste Hongerspelen, dus die vlak na de Donkere Dagen. Misschien dat als we ook daadwerkelijk zover komen dat we een winnaar hebben in de eerste Hongerspelen, dat we over gaan op een tweede Hongerspelen maar dat zien we dan wel.

x Districten
Aangezien we maar met 3 mensen zijn (ik ga er maar vanuit dat Li niet meedoet, aangezien die niet zoveel heeft met HS), zijn enkel de oneven districten (1, 3, 5, 7, 9, 11) bespeelbaar. De andere personages zijn NPC (wat inhoud dat je ze niet echt mag spelen, maar ze wel in je post mag verwerken), omdat we anders allemaal wel een beetje erg veel personages hebben. Als we tot een tweede Hongerspelen komen, gooi ik het denk ik om en zijn alleen de even districten bespeelbaar.

x Personages
Wat mij betreft mag je zoveel mogelijk personages aanmaken als je wilt, zolang ze maar thuis horen in één van de oneven districten. Je kan je personages aanmelden in het daarvoor bedoelde topic. Ik stel wel even voor dat we allemaal één personage in een district spelen, zodat het nog wel een beetje een verrassing is wie er in de arena terecht komt :'). Het zal wel zo zijn dat iedereen 4 personages in de arena krijgt, zodat dit ook een beetje eerlijk verdeeld is.
Dus kort gezegd; we hebben allemaal min. 6 personages (12 - 18 jaar) waarvan er 4 in de arena komen.

x Tributen
We hebben zo dus 12 "gespeelde" tributen en 12 NPC's. We moeten er ook even rekening mee houden met het aanmaken van personages dat een district niet alleen maar meisjes heeft (anders komen we alsnog een tribuut te kort). Je mag nooit bepalen dat een ander sterft, maakt niet uit of het een NPC is of een gespeeld personage. Als je personage vecht met een ander, zal ik dobbelen om de schade. Maar als ik betrokken ben in het gevecht laat ik dat aan Tamar over, omdat het anders oneerlijk kan worden :').

x Topics
In de districten zelf zijn gesloten topics toegestaan, dus dat maar één iemand mag reageren op jouw topic. In de arena zelf is dit niet toegestaan, daar mag dus iedereen op jouw topic reageren. Ook mag je in de arena twee/drie/vier personages in één topic spelen, in de districten is dat niet zo logisch aangezien iemand uit district 11 niet zomaar in een topic van district 1 kan verschijnen.

Ik denk dat we maar gewoon moeten zien hoe dit verloopt, als iets onduidelijk is stel dan je vragen via app. Aangezien het toch wel bijna november is, denk ik dat we het beste in december (of wanneer ik klaar ben met m'n verhaal) echt kunnen beginnen met de boete en alles. Dat jullie tijdens mijn poststop gewoon de districten vol kunnen spammen x'D.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum