RPG Chicks
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Our private RPG site c:


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Arena

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Arena Empty Arena wo okt 29, 2014 7:37 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

M A Y    T H E    O D D S    B E    E V E R    I N    Y O U R    F A V O R
Arena

Plaatje is een beetje groot haha:

Een snelle tekening van de arena is hierboven (in de spoiler) te zien, maar om het toch nog even te verduidelijken leg ik hem ook nog even uit.
De arena is een cirkel, buiten de cirkel is slechts een afgrond die wordt afgeschermd door een krachtveld. De Hoorn des Overvloeds (die er zoals op dit plaatje - http://thumbs.dreamstime.com/z/hoorn-des-overvloeds-6673927.jpg - uit ziet, maar dan in het goud en dus niet van riet) staat precies in het midden van de arena. De 24 tributen staan in een cirkel om de Hoorn heen, de districtgenoten staan tegenover elkaar (de precieze indeling zal ik maken zodra de tributen bekend zijn). Achter de tributen ligt een cirkelvormige rivier, die aftakt tussen een tribuut uit 3 en 7 en ook tussen een tribuut uit 10 en 9. Achter de platformen waar de tributen op staan, ligt bij elk een brug zodat ze de rest van de arena in kunnen. Echter, zijn de aftakkingen van de rivieren te breed om over heen te springen en is de stroming op die plekken te sterk om door heen te zwemmen. Als de tributen via de bruggen vluchten, zullen de meeste (op de tributen van 7 en 9 na) aan de andere kant van de arena zitten als hun districtgenoten. Hierdoor is de enige manier om snel bij hun districtgenoten (en evt. bondgenoten) te komen, door langs de Hoorn te rennen. De aftakkingen van de grote rivier zullen uiteindelijk ook aftakken, deze aftakkingen hebben amper stroming en zijn smal genoeg om overheen te springen. De aftakkende rivier tussen de tributen van 9 en 10 is giftig, zodra je dit water drinkt ga je hallucineren (je gaat er niet dood aan). De rest van de rivier rondom de tributen en de aftakking tussen de tributen van 3 en 7 zijn wel drinkbaar. Houd er wel rekening mee dat de tributen dit zelf niet weten, dus ik verwacht een aantal hallucinerende mensen :'). Alle regen die valt in de arena is gewoon drinkbaar.
Alles wat niet ingekleurd is op de tekening (binnen de cirkel) is bos. Verder zijn er een aantal open grasvelden, met aan de rand van de arena ergens één verlaten huisje. In het noordwesten is er één berggebied, met een aantal verborgen grotten erin. Op deze bergen zitten echter ook wolven. In het zuidoosten ligt een klein strand, dit zeewater is natuurlijk ook niet drinkbaar.
De arena is redelijk simpel, om het voor de eerste Hongerspelen nog even wat gemakkelijk te houden. Maar met mensen als Tamar en ik als spelmakers, denk ik dat het nog best leuk kan gaan worden daar x'D.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum