RPG Chicks
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Our private RPG site c:


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Warrior Cats (T&S)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Warrior Cats (T&S) - Pagina 2 Empty Re: Warrior Cats (T&S) zo jan 25, 2015 9:16 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Silverstar glimlachte lichtjes. 'Naar de omstandigheden gaat het redelijk. Cloud, zou jij de Clan even in de gaten willen houden? Ik moet echt even rusten.'

27Warrior Cats (T&S) - Pagina 2 Empty Re: Warrior Cats (T&S) zo jan 25, 2015 9:19 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Clouddusk glimlachte en knikte. "Zal ik doen.."

28Warrior Cats (T&S) - Pagina 2 Empty Re: Warrior Cats (T&S) zo jan 25, 2015 9:27 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Silverstar glimlachte naar haar. 'Dankje.'

29Warrior Cats (T&S) - Pagina 2 Empty Re: Warrior Cats (T&S) zo jan 25, 2015 9:29 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Fiercestar sprong soepel op de grote rots. "Laat alle katten die oud genoeg zijn om een eigen prooi te vangen zich verzamelen."

30Warrior Cats (T&S) - Pagina 2 Empty Re: Warrior Cats (T&S) vr jan 30, 2015 6:14 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Mousefrost draaide zich om. 'Ik denk dat we nog even moeten wachten.' Rustig nam ze plaats bij de rots.

Owl & Tall namen eveneens plaats bij de rots.

31Warrior Cats (T&S) - Pagina 2 Empty Re: Warrior Cats (T&S) vr jan 30, 2015 7:14 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Streamstrong knikte en trippelde achter Mousefrost aan naar de rots toe.

Daykit liep ook langzaam naar de rots toe.

Fiercestar schraapte haar keel even, zodra iedereen zich bij de rots had verzameld. "Vanochtend vroeg is onze deputy Lightblaze teruggevonden aan de rand van het twoleg territorium, na enkele dagen verdwenen te zijn," kondigde ze aan. "Moge hij in rust jagen in de Starclan," vervolgde ze, haar blik had ze afgewend naar haar poten.

32Warrior Cats (T&S) - Pagina 2 Empty Re: Warrior Cats (T&S) vr jan 30, 2015 8:45 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Mijn katten kijken verdrietig naar de grond.

33Warrior Cats (T&S) - Pagina 2 Empty Re: Warrior Cats (T&S) vr jan 30, 2015 8:55 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Fiercestar hief haar kop weer. "En, volgens de tradities is het nu dus de tijd voor mij om een nieuwe deputy aan te wijzen." Ze zweeg voor enkele seconden. "Hierbij verklaar ik Owlsong als onze nieuwe deputy."

34Warrior Cats (T&S) - Pagina 2 Empty Re: Warrior Cats (T&S) vr jan 30, 2015 8:58 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Owlsong keek met een ruk op van de grond. Hij? Waarom hij? Langzaam stond hij op.

35Warrior Cats (T&S) - Pagina 2 Empty Re: Warrior Cats (T&S) vr jan 30, 2015 9:00 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Fiercestar glimlachte hem toe. "Je zult het goed doen, Owlsong."

36Warrior Cats (T&S) - Pagina 2 Empty Re: Warrior Cats (T&S) vr jan 30, 2015 9:01 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Owlsong neeg even respectvol met zijn kop. 'Bedankt Fiercestar. Voor deze kans.'

37Warrior Cats (T&S) - Pagina 2 Empty Re: Warrior Cats (T&S) vr jan 30, 2015 9:04 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Fiercestar knikte hem toe. "Geen probleem," mompelde ze. "Goed. Nu is het ook de tijd om twee apprentices hun mentor toe te wijzen. Tallpaw, Streamsong zal jouw mentor worden. Daypaw, Mousefrost zal jou alles leren."



Laatst aangepast door Sacha op vr jan 30, 2015 9:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt

38Warrior Cats (T&S) - Pagina 2 Empty Re: Warrior Cats (T&S) vr jan 30, 2015 9:06 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Mousefrost wandelde langzaam naar voren.

Tallpaw kwam verlegen naar voren.

39Warrior Cats (T&S) - Pagina 2 Empty Re: Warrior Cats (T&S) vr jan 30, 2015 9:07 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Daypaw schrok op uit zijn gedachten en stapte ook naar voren, zodra hij doorkreeg wat er moest gebeuren.

Streamsong liep naar voren en duwde zacht haar neus tegen die van haar nieuwe apprentice aan.

40Warrior Cats (T&S) - Pagina 2 Empty Re: Warrior Cats (T&S) vr jan 30, 2015 9:13 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Tallpaw stapte snel weer terug.

Mousefrost raakte even de neus van haar leerling aan.

41Warrior Cats (T&S) - Pagina 2 Empty Re: Warrior Cats (T&S) vr jan 30, 2015 10:34 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Daypaw glimlachte even kort naar zijn mentor.

Streamsong stapte ook weer terug.

42Warrior Cats (T&S) - Pagina 2 Empty Re: Warrior Cats (T&S) wo feb 04, 2015 6:04 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Mijn katten voegen zich weer bij de rest.

43Warrior Cats (T&S) - Pagina 2 Empty Re: Warrior Cats (T&S) vr feb 06, 2015 10:02 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Daypaw liep ook weer terug naar de rest.

Fiercestar knikte langzaam. "Goed, dan is daarmee deze bijeenkomst geëindigd," sprak ze, waarna ze van de rots afsprong.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum