RPG Chicks
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Our private RPG site c:


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Old-Fashion Herd-game

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 15]

151Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game vr aug 15, 2014 7:54 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Cobalion boog even, een enorme grijns rond zijn lippen. 'Dankje.'

152Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game vr aug 15, 2014 7:55 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Trigger glimlachte. "Dus.. nu hebben we sinds tijden weer een goede leider?"

153Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game vr aug 15, 2014 8:02 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Mesmer knikte enthousiast. 'Daar lijkt het wel op.'

154Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game vr aug 15, 2014 8:03 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Shield grijnsde breed. "Dus leider," sprak ze tegen Cobalion. "Wat doen we met stippelkont?"

155Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game vr aug 15, 2014 8:06 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Cobalion keek even neerbuigend op de hengst neer. 'Stippelkont moet eerst maar eens overeind komen en zijn grote ego op de grond achter laten.'

156Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game za aug 16, 2014 8:04 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Odysseus keek de andere hengst vuil aan, maar kwam niet overeind.

157Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game za aug 16, 2014 8:10 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Cobalion zet een dreigende stem op. 'Ik vroeg je, of je overeind wilde komen en dat verdomde ego van je op de grond wilde laten liggen.'

158Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game zo aug 17, 2014 8:59 am

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Odysseus rolde even met zijn ogen en krabbelde toen langzaam overeind. "Jij je zin," siste hij zacht.

159Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game ma aug 18, 2014 11:11 am

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Cobalion knikte even. 'Dankje.' Hij snoof even. 'En dit wordt waar je uit kunt kiezen. Heel snel ophoepelen, of je aan mijn regels houden en in de kudde blijven.'

160Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game ma aug 18, 2014 11:47 am

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Odysseus snoof verontwaardigd. "Dacht je nou echt dat ik zou blijven?" Met die woorden draaide hij zich om en galoppeerde het bos in, zonder de andere paarden ook nog maar Ă©Ă©n blik waardig te keuren.

161Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game ma aug 18, 2014 11:51 am

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Cobalion haalde even zijn schouders op. 'Aangezien ik niet zo'n klootzak ben, moest ik het toch aanbieden.' Hij kreeg een glimlach op zijn gezicht en wendde zich naar de merries.

162Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game ma aug 18, 2014 11:55 am

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Trigger grijnsde. "Daar zijn we mooi vanaf."

163Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game ma aug 18, 2014 11:56 am

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Cobalion schudde even met zijn hoofd. 'Ik ben bang van niet.'

164Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game ma aug 18, 2014 12:02 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Trigger hield haar hoofd even vragend schuin. "Hoezo..?"

165Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game ma aug 18, 2014 1:12 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Cobalion haalde zijn schouders even op. 'We kennen Odysseus. Het zou me verbazen als hij zijn gezicht niet meer laat zien.'

166Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game ma aug 18, 2014 1:18 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Trigger knikte even instemmend. "Daar heb je een punt, maar je kan hem met gemak aan. Dus dat komt wel goed."

167Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game ma aug 18, 2014 1:32 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Cobalion knikte even en haalde zijn schouders op. 'Ik denk dat we hier maar moeten blijven vannacht. Ik zal de eerste wacht nemen. Wie wil er de tweede?'

168Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game ma aug 18, 2014 1:33 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Trigger haalde haar schouders op. "Ik neem de tweede wel."

169Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game ma aug 18, 2014 1:38 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Cobalion knikt even. 'Dan maak je mij daarna maar weer wakker.'

170Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game ma aug 18, 2014 1:46 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Trigger knikte. "Is goed."

171Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game ma aug 18, 2014 1:56 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Cobalion ging rustig om de kudde heen stappen.

172Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game ma aug 18, 2014 2:03 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Trigger keek Cobalion nog even na, waarna ze zich omdraaide en bij de andere merries ging staan.

173Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game ma aug 18, 2014 2:15 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Meddem ging rustig liggen en viel in slaap.

174Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game ma aug 18, 2014 2:18 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Trigger ging in de buurt van Meddem liggen, keek nog even naar Cobalion en slaakte een zucht. Langzaam viel ze in slaap.

175Old-Fashion Herd-game - Pagina 7 Empty Re: Old-Fashion Herd-game ma aug 18, 2014 2:25 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Cobalion stapte rustig om de merries heen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Blood of olympus ||OLYMPUS HERD ONLY||

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum