RPG Chicks
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Our private RPG site c:


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The dark side of fairytales {NaNoWriMo2014}

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Myrthe

Myrthe

Proloog
Hey guys, dit jaar ga ik proberen mee te doen aan 't NaNoWriMo, met dank aan Sacha :3 Ik ga niet voor een aantal woorden of zo, ik ga gewoon proberen een beetje logisch verhaal te schrijven. Please geef je commentaar als je dat hebt (pb), misschien kan ik er wat mee :) I hope you will enjouy


In sprookjes vinden altijd de meest wonderlijke dingen plaats. Zo ook dat de armste meisjes de knapste prinsen kunnen krijgen, kijk maar naar het sprookje van Assepoester. Deze sprookjes zijn op papier gezet en worden wereldwijd verspreidt. Arianna Tate is een kleuterjuf en leest vaak sprookjes voor aan haar klasje. Ze is dan ook groot fan van deze verhalen.
Een paar straten verderop woont en werkt Jeremy Hill. Hij is schrijver van moderne jeugdboeken en werkt daarom vaak thuis. Soms moet hij voor zijn werk naar de uitgever, maar hij blijft voor zijn werk voornamelijk binnen. Wel is hij heel sportief en loopt een aantal keer per week hard door zijn buurt.

Wat de “mensenwereld” niet weet is dat sprookjes niet altijd goed aflopen. Wat alleen de bewoners van de sprookjeswereld weten is dat enkel de “Happy endings” beschreven worden in de sprookjes. Fay is één van de sprookjesfiguren waar nooit over geschreven is, omdat ze nou eenmaal geen “Happy ending” heeft gehad. Ze heeft geen vast werk dat ze overdag kan doen, eigenlijk heeft ze helemaal geen vast dagelijks ritme. Ze woont alleen in een slecht onderhouden huisje in het “betoverde” bos. Haar bestaan is niet zo schokkend, dus.
Edward Seaton is een nooit beschreven prins ergens in het zuiden van de sprookjeswereld. Hij woont in een groot kasteel, maar heeft een saai leven. Hij heeft nooit de liefde gevonden, zoals de prinsen in sprookjes wel altijd hadden. Edward hield niet van bijeenkomsten van verschillende koninkrijken, omdat hij zich dan anders voor moest doen dan hij was. Er werd van hem verwacht dat hij verwaand was en zijn koninkrijk zo groot mogelijk wilde maken. Zelf was hij relaxed en hoefde hij het hele koninkrijk niet te hebben.

Alle vier hebben ze één ding gemeen, de zoektocht naar ware liefde, ondanks hun beperkingen.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Once the dark is set

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum