RPG Chicks
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Our private RPG site c:


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Silence of the lambs {Hannibal} {S&T}

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Silence of the lambs {Hannibal} {S&T} Empty Silence of the lambs {Hannibal} {S&T} wo okt 29, 2014 6:07 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

● S I L E N C E  O F  T H E  L A M B S ●
Hannibal {Sacha & Tamar}

Whoeesssjjj, hier is onze fabulous Hannibal RPG. Of Hannigram RPG voor mijn part, idk. :')
Jij Hannibal, ik Will. Andere eventuele personages zijn NPC, I guess? Jij mag beginnen c:

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hannibal trok zijn stropdas recht, en opende de deur om zijn volgende cliënt de kamer in te roepen.

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Will kwam overeind toen Hannibal de deur opende. "Dr. Lecter," begroette hij de man, alvorens de kamer in te lopen.

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hannibal knikte de binnenkomende man even toe. 'Mr. Graham. Kom binnen, neem een stoel.' Hij sloot de deur achter de man, en nam plaats in een grote zwarte stoel.

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Will glimlachte even schuin, alvorens op de andere zwarte stoel plaats te nemen.

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hannibal knikte de man even toe en sloeg zijn benen over elkaar. 'Waar wilde je over praten vandaag, Mr. Graham?'

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Will keek even om zich heen, waarna hij zijn ogen weer vestigde op de man. "Onze relatie."
Als jij er nou gewoon niet over was begonnen :') (A)

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hannibal keek de man voor hem strak aan. Een kleine glimlach verscheen rond de lippen van zijn normaal zo norse gezicht. 'Onze wat?'

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Will week zijn blik geen seconde af van die van de man tegenover hem. "Je hoorde me wel. Is dit puur zakelijk? Of zijn we.. vrienden?"

10Silence of the lambs {Hannibal} {S&T} Empty Re: Silence of the lambs {Hannibal} {S&T} vr dec 26, 2014 12:40 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hannibal trok zijn gezicht weer in de plooi. 'Behalve dat onze relatie puur platonisch is, lijkt het me dat de keus aan u is. Ik nodig u uit om vanavond bij mij te dineren.'

11Silence of the lambs {Hannibal} {S&T} Empty Re: Silence of the lambs {Hannibal} {S&T} vr dec 26, 2014 12:49 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Will glimlachte licht. "Prima. What's for dinner?"

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hannibal knikte even waarderend. 'Lendenen'.

13Silence of the lambs {Hannibal} {S&T} Empty Re: Silence of the lambs {Hannibal} {S&T} vr dec 26, 2014 10:00 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Will keek de kamer rond. "Splendid."

Tamar

Tamar
Mensenpletter

HAnnibal stond op. 'Dan.Is.het tijd dat ik het eten ga voorbereiden. Tot vanavond, meneer Graham.'

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Will knikte. "Tot vanavond, dokter Lecter."

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hannibal verliet zijn huis via de achterdeur. Waar ging hij lendenen vandaan halen?

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Will verliet het kantoor ook.

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hannibal ging zijn eigen 'zaakjes' regelen.

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Will reed terug naar zijn huis.
--
Moet ik even een slachtoffer spelen? x3

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Graag :'D
____

Hannibal wandelde door wat creepy straatjes.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum