RPG Chicks
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Our private RPG site c:


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Glee

2 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 40]

1Glee Empty Glee do aug 14, 2014 5:49 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

• G L E E •
'Cuz it's awesome <3 kleine Glee RPG. Met karakters uit de show, just doing their thing. We zien wel gewoon hoe het loopt ~

• S A C H A
- Kurt
- Puck
- Santana
- Brittany

• L I S A N N E
- Blaine
- Quinn
- Rachel
- Sam

2Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 6:04 pm

Lisanne

Lisanne
Admin

Quinn was met haar cheerleader outfit weer helemaal terug. Vorig jaar was nogal fout gelopen vanwege die zwangerschap. Dat had nooit mogen gebeuren. Ze kan die blik van haar vader nog altijd niet vergeten.

Rachel liep door de gangen zoals alleen zei dat kon, als een mega ster. Een nieuw schooljaar betekende ook weer nieuwe nummers. Het zou haar jaar worden, kosten wat kost.

Sam had het gitaar spelen wel echt gemist. En natuurlijk Glee en football. Het geld was nog altijd een probleem binnen zijn familie, maar ze kwamen er wel bovenop. School was in ieder geval een goede afleiding.

Blaine miste Kurt heel erg. In de vakantie hadden ze elkaar weinig gezien en dat vond hij moeilijk. Nu school weer begon kon hij de allerliefste jongen van de wereld weer vaker zien.

https://rpgchicks.actieforum.com

3Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 6:16 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Puck liep op zijn dode gemak door de gangen van de school, zijn rugzak droeg hij nonchalant om zijn schouder. Vorig jaar was rechtuit een chaos geweest, maar dat betekende niet dat hij het niet leuk had gevonden. Ondanks dat hij net niet zo 1-2-3 toe zou geven, was hij er best trots op Beth's vader te zijn. Hij naderde Quinn met een schuine glimlach. "Hey preggers," plaagde hij haar, wetende dat ze de bijnaam vorig jaar niet zo gewaardeerd had.

Santana liep samen met een groepje andere cheerios door de school, een verveelde blik sierde haar ogen. Ze miste Brittany, haar beste vriendinnetje. Die al dagenlang dolenthousiast was over die geblondeerde versie van Justin Bieber.

Brittany huppelde vrolijk in haar cheerleaders outfit met hoge paardenstaart door de gangen. Haar hart sloeg een slag over bij het zien van Sam, ze was dol geworden op die suffe blonde zwerver. Ze stapte zelfverzekerd op hem af. "Hey Sam. Weet je, dat de eenhoorns ooit hebben gezegd dat blondines elkaar aantrekken."

Kurt liep met een snel kloppend hart door de gangen, hij had zijn vriendje - Blaine <3 - maar weinig gezien deze vakantie. En aangezien ze dezelfde school deelden, zouden ze elkaar vandaag weer zien! De zwartharige jongen viel hem dan ook al snel op, hij baande zich een weg door de andere leerlingen en snelde op zijn vriendje af. Een grote lach sierde zijn gelaat terwijl hij zijn armen om de nek van de jongen heensloeg.

4Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 6:29 pm

Lisanne

Lisanne
Admin

Quinn trok haar wenkbrauw op. "Ook leuk om jou weer te zien Puck. Luister dit jaar staat voor mij in het teken van Cheerios. Haal je dus maar niks in je hoofd"

Rachel blijft even bij de kluisjes staan.

Sam glimlachte breed naar Brittany. "Tuurlijk weet ik dat. Eenhoorns houden van blondjes. En het meeste van blondjes zoals jij.

Blaine knuffelde zijn vriendje uitgebreid. "Kurt, ik heb je zo gemist. Vakantie hoort leuk te zijn, maar zonder jou is vakantie vreselijk. Dit schooljaar wordt geweldig."

https://rpgchicks.actieforum.com

5Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 6:37 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Puck grinnikte zacht. "Zeg, horen vrouwen niet chagrijnig en bitchy te zijn tijdens hun zwangerschap en niet erna? Of ben je weer gaan hosselen?" Hij zond haar een knipoog.

Santana zwaaide even naar de andere Cheerios, ter afscheid. Zij moest in een ander deel van de school zijn als hen. Echter, was het nog geen tijd voor de eerste les en dus kwam ze maar tot stilstand bij Berry. "Hey man-hands," gniffelde ze zacht. "Hoe was de vakantie van onze grote ster?"

Brittany grijnsde Sam breed toe. "Weet ik, eenhoorns zijn dol op me!" Nog steeds was ze er heilig van overtuigd dat er ergens een eenhoorn ronddwaalde langs haar huis. "Maar ze vinden jou ook leuk hoor."

Kurt drukte zijn gezicht even in Blaine's jas. Een grote glimlach sierde zijn lippen. "Ik heb jou ook zo erg gemist Blainey-boo! Heb je nog wel een leuke vakantie gehad?"

6Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 6:49 pm

Lisanne

Lisanne
Admin

Quinn was niet echt onder de indruk van puck zijn opmerking. "Gelukkig zijn er meisjes die om je kunnen lachen. Het enige wat ik wil zeggen is dat je niks in je hoofd haalt. Als je het niet erg vindt ga ik Santana zoeken."

Rachel vond het gezelschap van Santana niet erg gezellig. Mijn vakantie was geweldig. En gelukkig beschouw je mij als de grote ster. Jij hebt zeker alleen maar extra danspasjes geoefend, of niet soms?

Sam had een grijs op zijn gezicht. "Nou gelukkig maar. Eenhoorns moet je te vriend houden." Hij gaf Brittany een knipoog.

Blaine was in de zevende hemel nu hij Kurt weer zag. "Jawel, maar nu voel ik me de gelukkigste persoon op aarde en dat komt door jou. En hoe was jouw vakantie?"

https://rpgchicks.actieforum.com

7Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 6:59 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Puck keek Quinn quasi beledigd aan. "En vorig jaar was je nog wel zo blij met me," mompelde hij haar toe. "Ik ben nog altijd de vader van je kind, onze band is niet te scheiden," sprak hij met een schuine glimlach. "Maar natuurlijk, ontloop je lot maar weer."

Santana barste in lachen uit. "Fijn dat je dat geweldige gevoel voor humor niet hebt verloren. En tja, ik kan er niets aan doen dat ik wel kan dansen zoals Beyoncé terwijl jij meer lijkt op Honey Boo Boo. Don't be hating."

Brittany knikte enthousiast. "Eindelijk iemand die me begrijpt!" Een grote lach sierde haar lippen.

Kurt keek even omlaag naar zijn vriendje en grijnsde nog altijd breed. Langzaam beëindigde hij de knuffel, zodat hij Blaine aan kon kijken. Hij pakte langzaam de handen van zijn liefje vast. "Ja, ja was prima," hij grijnsde. "Maar dit is beter."

8Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 7:14 pm

Lisanne

Lisanne
Admin

Quinn gaf Puck een sarcastische lach en liep naar Santana. "Hey, leuke vakantie gehad?"

Rachel glimlachte naar Santana en liep weg.

Sam bleef nog even lachen naar Brittany. "Denk je dat de eenhoorns je even gezelschap kunnen houden? Ik ga even naar Puck."

Blaine was super vrolijk. Ik ben blij dat jij blij bent mij te zien, anders zou ik mijn hele leven huilen. Jij bent mijn allerliefste vriendje als je dat maar weet."

https://rpgchicks.actieforum.com

9Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 7:24 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Puck wilde net op Sam aflopen, toen de bel ging. Hij haalde zijn schouders op, ze hadden toch dezelfde les het eerste uur. "Hey, J. Biebs, welk lokaal zitten we?" Hij gaf de jongen een stomp tegen z'n arm en deed plagend zijn blonde haar door de war.

Santana draaide zich om naar Quinn, die vroeg of ze een leuke vakantie gehad had. "Yeah, was leuk. Jij?" Toen de bel ging, bedacht ze zich dat ze samen met Quinn het eerste uur had. Wiskunde.

Brittany keek ietwat beteuterd toen Sam aankondigde weg te gaan, maar ging er maar gewoon mee akkoord. Ze huppelde op Santana en Quinn af, haar beste vriendinnen. "De eenhoorns zeggen dat wiskunde slecht is," sprak ze doodserieus tegen de twee meisjes, refererende naar hun eerste lesuur.

Kurt glimlachte naar Blaine, net toen hij wat terug wilde zeggen ging de bel. De jongen sloeg zijn arm Blaine's middel heen en drukte een kus op zijn wang. "We hebben Spaans, toch?"

10Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 7:35 pm

Lisanne

Lisanne
Admin

Quinn vond het leuk om Santana weer te zien. Ja, was prima. Kom we gaan naar les.

Rachel liep naar het Spaans lokaal. Ze wist nog niet met wie ze in de klas kwam.

Sam lachte zachtjes door de actie van Puck. "Ook goed om jouw weer te zien man. We hebben geschiedenis, helaas.

Blaine lachte na de kus van Kurt. "Ja we hebben Spaans." Niet veel later gaf hij zijn vriendje een kus terug.

https://rpgchicks.actieforum.com

11Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 7:43 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Puck grijnsde de blonde jongen toe. "Hmm. Kunnen we onze papieren vliegtuig-skills wat bijschaven," antwoordde hij. Langzaam liep hij - ervan uitgaande dat Sam wel zij volgen - in de richting van hun geschiedenislokaal.

Santana grijnsde breed naar Brittany. "En daar hebben ze groot gelijk in," stemde ze in met het meisje. Met z'n drieën liepen ze naar het wiskunde lokaal.

Brittany glimlachte naar Santana, die had ingestemd met haar mening. Volgzaam liep ze achter de twee aan naar hun lokaal.

Kurt had een vrolijke blik in zijn ogen toen zijn vriendje hem een kus terug had gegeven. Hij liet zijn arm van zijn schouders afzakken en pakte Blaine's hand weer vast. Hij sleurde de jongen met een lach mee naar hun Spaans lokaal.

12Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 7:51 pm

Lisanne

Lisanne
Admin

Quinn was weer helemaal in haar nopjes nu ze weet samen was met d'r vriendinnen. "Ook al zin in de training voor Cheerios?"

Rachel zag Blaine en Kurt binnenkomen. "Yaaay, daar heb je mijn favoriete gay koppel. Ik ben zo blij jullie te zien." Ze rende naar de twee en gaf ze een knuffel.

Sam liep achter Puck aan naar het lokaal. Het was vliegtuigtijd.

Blaine werd even weggehouden bij zijn vriendje door Rachel. "Ja diva, ook leuk om jou weer te zien," en hij knuffelde haar terug.

https://rpgchicks.actieforum.com

13Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 7:58 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Puck slenterde het geschiedenis lokaal in. "Goodmorning bitches," klonk zijn luide stem, waarna hij zich ergens achterin het lokaal in een stoel liet zakken.

Santana knikte lichtjes. "Mhh, ja redelijk. Het is nog maar te hopen dat Sylvester in een goed humeur is.."

Brittany knikte hevig met haar hoofd. "Altijd! Vooral nu we weer echt met z'n drieën zijn en jij geen bolle buik meer hebt," klonk ze dolenthousiast.

Kurt lachte vrolijk naar Rachel, toen deze Blaine omhelsde. "Probeer je m'n man weer te stelen?" Sprak hij haar plagend toe, waarna hij het meisje omhelsde.

14Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 8:07 pm

Lisanne

Lisanne
Admin

Quinn lachte naar Brittany. "Ja dansen met een platte buik gaat makkelijker. En Sue met een goed humeur zou een beetje eng zijn."

Rachel keek plagerig naar Kurt, "Nee, die ene keer was wel genoeg. Ik hou het wel bij zingen."

Sam schoot in de lach door Puck. "Je motivatie is echt hartverwarmend Puck."

Blaine keek lacherig naar zijn vriendje. "Dus je geeft toe dat hetero meisjes mij leuk vinden." En snel geeft hij Kurt een knuffel.

https://rpgchicks.actieforum.com

15Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 8:15 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Puck lachte met de blonde jongen mee. "Je kent me toch, ik ben het zonnetje van de klas." Hij scheurde een papiertje uit zijn als half kapotte schrift.

Santana schoot in de lach bij Brittany's opmerking. "Ze heeft wel gelijk, het is fijn je weer terug te hebben Quinny."

Brittany haalde haar schouders op bij Santana's gelach, haar opmerking was niet eens grappig bedoeld. Met een zucht liep ze het wiskunde lokaal in, hopelijk zouden de eenhoorns niet boos op haar worden vanwege haar wiskundeles.

Kurt lachte. "Ha, laten we dat maar zo houden," knipoogde hij het meisje toe. Waarna hij zijn vriendje een zachte stomp tegen zijn bovenarm gaf. "Ik geef ze groot gelijk."

16Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 8:24 pm

Lisanne

Lisanne
Admin

Quinn glimlachte naar Santana. "Ik ben blij dat ik weer met jullie kan zijn,"

Rachel had een grote grijns op haar gezicht. "Nogmaals, ik heb mijn gay vriendjes gemist. En vooral jullie als stel."

Sam pakte ook uit zijn schrift een papiertje. Hij had wel zin in een beetje actie.

Blaine knipoogde naar Kurt." Kom, we gaan zitten. Dat praat wat makkelijker." Hij ging zijn vriendje en Rachel voor.

https://rpgchicks.actieforum.com

17Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 8:30 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Puck vouwde een vliegtuigje van het papier dat hij in zijn handen had. Echter, toen hij het afvuurde bleek het ding een afwijking te hebben en kwam terecht in het haar van een meisje die hij niet kende. Toen ze zich omdraaide wees hij beschuldigend naar Sam.

Santana grinnikte. "Nu zijn we weer echt de Unholy Trinity."

Brittany nam zwijgend plaats.

Kurt lachte zacht. "Ik weet het, we zijn geweldig." Met een glimlach rond zijn lippen volgde hij Blaine.

18Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 8:41 pm

Lisanne

Lisanne
Admin

Quinn knikte. "En zo is dat. We zullen de school de komende maanden eens laten zien hoe awesome we zijn."

Rachel was Blaine en Kurt naar een tafel gevolgd. "Hebben jullie nog anderen gesproken?"

Sam keek onschuldig naar het meisje. "Blondjes kunnen ontzettend goed mikken en Puck is nou eenmaal klunzig. En hij is laf, hij durft niet zomaar met meisjes te praten." Sam schoot in de lach,

Blaine schudde zijn hoofd. "Nope, ik heb al mijn tijd geschonken aan mijn knappe vriendje."

https://rpgchicks.actieforum.com

19Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 8:48 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Puck gaf de blondine een schop tegen zijn scheen, onder de tafel. "Ik heb anders toch echt meer meisjes gehad dan jij in je hele leven zult krijgen, vriend."

Santana zwaaide voor de grap arrogant met haar paardenstaart en ging naast Brittany zitten.

Brittany leunde vrolijk op de schouder van haar beste vriendin terwijl ze Quinn aankeek. "Maar, heeft Sylvester je gewoon zonder problemen weer toegelaten bij de cheerios?"

Kurt knikte instemmend bij de woorden van Blaine. Hij had plaatsgenomen naast zijn vriendje en steunde nu met zijn hoofd op diens schouder. "Jij dan, Rach?"

20Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 8:54 pm

Lisanne

Lisanne
Admin

Quinn schudde haar hoofd. "Ik moest weer auditie doen en mijn niveau moest nog steeds hetzelfde zijn als voor de zwangerschap. Gelukkig ging het goed."

Rachel knikte. Eventjes een conversatie met mevrouw ik vind mezelf zo ontzettend leuk of ter wel Santana

https://rpgchicks.actieforum.com

21Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 8:57 pm

Lisanne

Lisanne
Admin

*".

Sam grinnikte zacht. "Maar jij telt alleen de meisjes waar je op het gelegen, niet wat liefde was."

Blaine knikte naar Rachel. "Je bent het schooljaar dus goed begonnen."

https://rpgchicks.actieforum.com

22Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 9:03 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Puck barste in lachen uit. "Heh, true." Een brede grijns lag rond zijn lippen. "Maar, dan heb ik ze wel gehad toch?" Hij zocht even bevestiging bij het vliegtuig meisje, dat hij natuurlijk niet kreeg.

Santana knikte begrijpend, ze wisten alle drie wel hoe streng hun coach kon zijn.

Brittany fronste even. "Maar.. Ben jij nu dan weer de captain?"

Kurt grijnsde. "Ach, nog altijd liever Santana dan een slushee."

23Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 9:12 pm

Lisanne

Lisanne
Admin

Quinn schudde opnieuw haar hoofd. "Nee, ik mocht al blij zijn dat ik er weer bij was."

Rachel lachte. "Want slushee gaat niet uit je dure jas, toch Kurt?"

Sam had inmiddels de slappe lach. "Ze hebben jou vooral in zich gehad."

Blaine lachtte om de opmerking van Rachel. "Je bent gewoon jaloers dat Kurt er zo geweldig uitziet." Zei hij plagerig.

https://rpgchicks.actieforum.com

24Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 9:16 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Puck barste ook in lachen uit. "Das waar, das zeker waar. En dat is een reputatie om trots op te zijn," lachte hij. "Maar, hoeveel meisjes heeft meneer de stripper al gehad?"

Kurt keek Rachel verontwaardigd aan en verplaatste deze blik naar Blaine die in lachen uit was gebarsten. "Hé, die jas is wel van Chanel okay."

25Glee Empty Re: Glee do aug 14, 2014 9:27 pm

Lisanne

Lisanne
Admin

Rachel lachte. "Ja en hij staat je fantastisch."

Sam dacht even. "Nou ik ben niet zo'n player als jij natuurlijk. Ik ga niet met het eerste de beste meisje het bed in. Maar ik heb 2 meisjes als vriendinnetje gehad en ik heb volle zalen gillende meisjes gezien."

Blaine keek even naar Kurt. "Alles staat hem fantastisch. Het is om jaloers van te worden."

https://rpgchicks.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 40]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Glee
» Glee
» Glee
» Glee
» Glee

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum