RPG Chicks
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Our private RPG site c:


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Not into the Hungergames

3 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 4]

1Not into the Hungergames Empty Not into the Hungergames ma okt 27, 2014 3:02 pm

Myrthe

Myrthe

Kaylee zit naast Nymfa. School is niet meer zoals het was voor de Donkere Dagen. Het enige onderwerp dat nu nog wordt behandeld is de oorlog tussen het Capitool en de districten. Ze zucht, ze heeft geen zin in school, zoals ze dat nooit heeft. 'Hey Nymf, wat denk jij dat die hongerspelen gaan worden? Zouden ze nog goed kunnen maken wat er is gebeurd in de oorlog?' Zelf heeft ze er grote twijfels over. De districten hebben misschien verloren, maar het Capitool heeft ook geen mooie tijd meegemaakt.

2Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames ma okt 27, 2014 3:09 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Nymfa keek verveeld naar de docent voorin de klas, geërgerd liet ze zich achterover zakken toen ze in zag dat ze het toch nooit zou gaan begrijpen. Dat hele leren was haar niet voorbestemd, was ze al achtergekomen. Ze keek even opzij naar Kaylee en haalde haar schouders op. "Hmm. Eigenlijk hoop ik gewoon dat de mannelijke tributen een beetje leuk zijn om naar te kijken, hebben wij er ook nog iets aan," ze glimlachte even. "Ik denk niet dat ze het echt nog goed kunnen maken, ze hadden gewoon nooit in opstand moeten komen."

3Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames ma okt 27, 2014 3:13 pm

Myrthe

Myrthe

Kaylee grinnikt, echt iets voor Nymfa om gelijk aan jongens te denken. Ze ziet het al voor zich hoe ze vierentwintig uur per dag naar sexy jongens zou kunnen kijken. Ze merkt dat Nymfa verveeld raakt en begint zelf ook bijna te gapen. 'Zullen we volgende les maar iets leukers gaan doen?', fluistert ze daarom in Nymfs richting.

4Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames ma okt 27, 2014 3:24 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Nymfa wierp even een blik op de docent en richtte zich toen weer tot Kaylee. "Wil je 't volgende uur skippen dan?" Ze grijnsde even scheef. "Want daar heb ik totaal geen problemen mee."

5Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames ma okt 27, 2014 3:29 pm

Myrthe

Myrthe

Kaylee lacht hardop, maar stopt gelijk weer als ze merkt dat de docent haar richting op kijkt. 'Sorry meneer, binnenpretje.', is haar slappe excuus, maar het werkt wel. Als de les is afgelopen, loopt Kaylee niet achter haar kasgenoten aan, maar direct naar de uitgang. Nymfa komt naast haar lopen.

6Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames ma okt 27, 2014 3:32 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Nymfa kwam grijnzend naast Kaylee lopen. "Dus, wat wil je gaan doen?"

7Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames ma okt 27, 2014 3:34 pm

Myrthe

Myrthe

Kaylee kijkt haar vriendin aan, ze is het wel gewend dat zij de ideeën moet verzinnen. 'Ik ben al blij dat we in ieder geval niet meer op school zijn', zegt ze als ze buiten staan. 'Zullen we shoppen, ik heb vanochtend nog wat shop geld gekregen van mijn ouders?'

8Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames ma okt 27, 2014 3:41 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Nymfa lachte en knikte instemmend. "Prima. Ik heb ook nog zat geld, dus dat komt mooi uit."

9Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames ma okt 27, 2014 4:15 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Thor liep met grote stappen de grote binnenplaats van de duidelijk Capitoolse school op. Het was geen plek waar hij graag kwam... Maar voor een vriendin had hij graag wat over, zelfs als dat betekende dat hij naar school moest. Al was het maar voor kort, natuurlijk. Enkel om het kleine, suède doosje dat in zijn handpalm leek te branden, af te geven aan zijn rechtmatige eigenaresse. Hij wist eigenlijk niet wat erin zat. Alleen dat het wat belangrijks was. En als hij wat roddels kon verspreiden... Tja, dan was dat natuurlijk ook altijd nog leuk meegenomen. Hij wist best dat er meestal een behoorlijk aantal meisjes naar hem keek, als hij de gangen door liep. Hij was nu eenmaal niet lelijk.
Twee meisjes met beiden roze tinten in het haar vielen hem al snel op. 'Hey Tink, vangen!' riep hij, terwijl hij het doosje naar de desbetreffende persoon - die eigenlijk Nymfa heette - gooide. 'Ben je gister vergeten.' Hij liep op de twee meisjes toe, en liep al snel naast hen. 'Al weer klaar met school?' grijnsde hij.

10Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames ma okt 27, 2014 5:49 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Nymfa draaide zich om toen ze een bekende stem achter haar hoorde. Ietwat onhandig ving ze het suède doosje, dat Thor haar toegooide, op. "Thanks," glimlachte ze, terwijl ze het doosje in haar tas stopte. "Op onze manier zijn we voor vandaag, of misschien deze week wel weer klaar met school," lachte ze. Ze keek even langs hem heen, naar de meisjes die nog steeds zijn richting opkeken. "Voor jou is het zeker ook niet verkeerd hè? Zoveel aandacht."

11Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames ma okt 27, 2014 6:48 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Thor bekeek het doosje, dat nu in handen van Nymfa was gevallen, met enige nieuwsgierigheid. Hij had niet het onfatsoen gehad om het te openen, maar nieuwsgierig naar de inhoud was hij zeker wel. 'Op onze manier zijn we voor vandaag, of misschien deze week wel weer klaar met school,' lachte ze hem toe, en Thor knikte even snel. 'Wat grappig. Ik had net ook al zoiets besloten.' Hij merkte dat Nymfa even om hem heen keek, en hij volgde haar blik. Een aantal meisjes stond giechelend naar hem te kijken. Irritant, maar ergens ook wel leuk. 'Voor jou is het zeker ook niet verkeerd hè? Zoveel aandacht.' Thor grinnikte even, en ging tussen de meisjes in lopen. Hij sloeg een arm om beider schouders. 'Ik ga toch liever met deze twee mooie dames op stap. Vertel me, waar gaan we heen?'

12Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames ma okt 27, 2014 7:04 pm

Myrthe

Myrthe

Kaylee lacht om de relaxed Thor, zoals hij altijd is. Ze kijkt naar het doosje in Nymfa's handen. 'Wat zit er in?', vraagt ze aan Nymfa met een knik richting het doosje.

13Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames ma okt 27, 2014 7:08 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Nymfa grinnikte even zacht om Thor. "Slijmbal," plaagde ze hem. "We wilden net gaan winkelen, dus als je mee wilt." Een kleine glimlach speelde rond haar lippen, toen Kaylee de al verwachte vraag - wat er in het doosje zat - stelde. "Tja, dat is voor jou een vraag en voor mij een weet."

Eigenlijk heb ik ook geen flauw idee wat er in het doosje zit, but who cares :')

14Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames ma okt 27, 2014 7:14 pm

Myrthe

Myrthe

Kaylee zegt lachend: 'Ik denk dat Thor het enig zou vinden om mee te gaan shoppen.'

15Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames ma okt 27, 2014 7:35 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Thor grinnikte om de reacties van de meiden. Niet alleen die twee naast hem, maar ook het woeste gesnuif achter hem. Tja, hij had natuurlijk wel de twee mooiste dames van de school uitgekozen. Moest de rest maar wat meer hun best doen. Of niet zo opdringerig zijn. 'Natuurlijk vind ik het geweldig om mee te gaan shoppen. Vooral als we voor lingerie gaan kijken,' sprak hij met een grijns.

16Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames ma okt 27, 2014 8:42 pm

Myrthe

Myrthe

Kaylee schudt lachend haar hoofd. 'Nou, laten we maar snel gaan, voordat alle winkels zo gesloten zijn.'

17Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 1:00 pm

Myrthe

Myrthe

Kaylee kijkt naar de meisjes die zich meedraaien als ze langslopen. 'Hey Thor, je wordt bekeken', grapt ze, 'jammer dat je niet op meisjes valt.', zegt ze erachter aan met een grijns.

18Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 2:57 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Thor grinnikte even, bij de eerste woorden van Kaylee, en haalde zijn schouders op, terwijl hij af en toe eens een winkel in keek, op zoek naar grappige dingen. Bij de tweede zin van het meisje keek hij haar verbaasd aan. 'Ik? Niet op meisjes vallen? Waar heb je dat nu weer vandaan?'

19Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 3:04 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Nymfa hoorde lachend de conversatie aan. "Misschien heeft Kay wel gelijk," plaagde ze hem, een schuine glimlach sierde haar lippen.

20Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 3:09 pm

Myrthe

Myrthe

Kaylee is blij met de steun van haar vriendin, ook al weten ze allebei dat het eigenlijk nergens op slaat. 'Nou, je krijgt zoveel aandacht van meisjes, maar je gaat er nooit op in, dat wijst wel erg op het feit dat je niet op meisjes valt.', zegt ze lachend.

21Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 3:30 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Thor schudde even verbijsterd zijn hoofd. 'Wat moet ik doen om jullie te overtuigen? Ik laat jullie even alleen om te overleggen.'

_____
Kom maar met iets leuks :')

22Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 3:37 pm

Myrthe

Myrthe

Kaylee kijkt met pretoogjes naar Nymfa die lachend naast haar staat. 'Nou, hij heeft heel wat om te bewijzen, dus we kunnen het zo gek maken als we willen.' Ondertussen denkt ze zelf hard na om een leuke opdracht te verzinnen.

23Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 3:41 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Nymfa barstte in lachen uit. "Prima." Ze dacht even na. "We laten 'm iemand zoenen?"

24Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 3:42 pm

Myrthe

Myrthe

Kaylee dacht na, maar antwoorde toch redelijk snel. 'Neh, dat kan iedereen, dat is nog geen bewijs. Wat dacht je ervan om hem een relatie te laten beginnen?' Ze grijnsde, omdat ze wel iemand wist die zich wel aan wilde bieden.

25Not into the Hungergames Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 3:43 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Thor staat op een afstandje van de meiden naar een etalage te kijken.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 4]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum