RPG Chicks
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Our private RPG site c:


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Not into the Hungergames

3 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 4]

26Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 3:44 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Nymfa glimlachte. "Kijken of hij het een week met mij uit kan houden?"

*hossel hossel*

27Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 4:08 pm

Myrthe

Myrthe

Kaylee lachte. 'Ja hoor, dat lukt niemand, dan is het toch onmogelijk voor Tho? Maar dat is goed, wedden dat het hem niet lukt?' In haar hoofd baalt ze dat Thor nu het "vriendje" van Nymfa wordt, aangezien ze zelf wel wat voelt voor hem, maar ze weet, ergens diep van binnen, dat het niks voor stelt. 'Hey Tho! Je mag komen hoor!', roept ze met een schuine grijns richting de etalage.

28Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 4:14 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Thor keek om, en liep naar de twee meiden. Hij trok enkel een wenkbrauw op.

29Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 4:34 pm

Myrthe

Myrthe

Kaylee kijkt Thor wijs aan als hij op hen af komt lopen. 'We hebben samen een leuke uitdaging bedacht. Als je het een week uithoudt als vriendje van Nymf heb je bewezen dat je absoluut geen gay bent.' Ze glimlacht een beetje duivels bij het zeggen van het plan.

30Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 4:38 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Nymfa gaf Kaylee een zachte tik tegen haar achterhoofd. "Zo erg ben ik nou ook weer niet," lachte ze. Ze grijnsde even toen Thor op hen af kwam lopen en Kaylee het plan uitlegde. "Langer mag ook wel hoor," plaagde ze.

31Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 4:41 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Thor grinnikte. 'Maar natuurlijk. Zoiets had ik kunnen verwachten. Valt me mee dat ik geen wildvreemden hoef te zoenen.' Hij sloeg zijn arm om Nymf's schouders. 'Mag ik dan je lingerie uitzoeken?' fluisterde hij in haar oor, gevolgd door een grote grijns.

32Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 4:51 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Nymfa grijnsde breed. "Maar natuurlijk, hoort er ook bij toch?" Ze draaide haar hoofd even en schonk hem een knipoog.

33Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 4:54 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Thor grijnsde breed, en gaf haar toen een zachte kus op haar wang. 'Geloof me, daar krijg je spijt van,' grinnikte hij zacht.

34Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 4:57 pm

Myrthe

Myrthe

Kaylee is ondertussen een beetje naar achter gedrongen. Ze baalt nu nog erger dat Nymfa degene is die Thor uit moet testen, ze had het liever zelf gedaan. De radartjes in haar hoofd werken op dit moment hard om een plan te bedenken, zodat Thor van haar wordt.

35Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 5:00 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Nymfa grijnsde breed. "Oh ja? Dat zullen we nog wel eens zien," sprak ze, terwijl ze Thor even aankeek.

36Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 5:01 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Thor loodste haar mee naar de dichtstbijzijnde lingeriewinkel. 'Oh, geloof me.' Hij liet haar achter bij een rek met BH's en ging op zoek tussen de rekken met sexy onderkleding.

37Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 5:50 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Nymfa barstte in lachen uit. "Zoek je nou iets uit voor jezelf of voor mij?" Klonk haar plagende stem.

38Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 5:51 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Thor dook boven een rek uit. 'Ik hoop toch dat je mij dit niet aan laat trekken.' Hij zwaaide met een zwarte kanten string, met een bijpassende rood- en zwartkanten BH. 'Wat voor cupmaat heb je?'

39Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 6:08 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Nymfa grijnsde even. "Dat was eigenlijk wel mijn plan ja," lachte ze. "C," voegde ze er nonchalant aan toe.

40Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 6:10 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Thor schudde even zijn hoofd. 'Dat zou je niet eens willen zien.' Na enkele tellen liep hij naar haar toe en duwde de spullen in haar handen. 'En nu, op naar de kleedkamers,' grinnikte hij.

41Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 6:13 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Nymfa schoot in de lach. "Oh jawel hoor." Met de spullen die ze in haar handen geduwd kreeg liep ze hoofdschuddend de kleedkamers in, om zich daar om te kleden. "Kom kijken dan," grinnikte ze, toen ze zich had omgekleed.

42Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 6:14 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Thor kwam nonchalant in de deuropening staan, en nam het meisje voor hem in zich op. 'Waar is de string?' grinnikte hij.

43Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 6:17 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Nymfa lachte even. "Naar buiten dan."

44Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 6:18 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Thor liet het gordijn weer voor de deuropening vallen, en wachtte op de moderne bank die er tegenover stond.

45Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 6:22 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Nymfa kleedde zich nu helemaal om. "Kom eens kijken of je nu wel tevreden bent?"

46Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 6:25 pm

Myrthe

Myrthe

Kaylee komt richting de kleedkamers. Ze grinnikt als ze merkt dat Thor de overmacht krijgt. 'Hey, vergeet mij niet!', zegt ze gespeeld boos. 'Ik was altijd je superadviser', lacht ze nu met een pruillip, ook al weet ze dat Nymfa het niet ziet. Kaylee ploft op de bank neer, zo dicht bij Thor dat ze bijna op zijn schoot beland.

47Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 6:27 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Thor greens even naar Kaylee, die wat beledigd leek. 'Laat mij nou een week een goed vriendje uithangen.' Hij stond op toen hij geroepen werd, en ging weer bij het gordijn staan. 'Draai eens een rondje,' sprak hij terwijl hij goedkeurend naar binnen keek.

48Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 6:31 pm

Myrthe

Myrthe

Kaylee kijkt naar Thor die in de opening van het pashokje staat. Hij heeft gelijk, ze moet het zich niet zo aantrekken. 'Laat mij ook eens kijken', zegt ze, terwijl ze Thor lachend aan de kant duwt.

49Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 7:26 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Nymfa schoot in de lach en draaide een rondje. "Ta-da," grinnikte ze.

50Not into the Hungergames - Pagina 2 Empty Re: Not into the Hungergames di okt 28, 2014 7:28 pm

Myrthe

Myrthe

Kaylee kijkt bewonderend. 'Staat je sexy hoor', grijnst ze. 'Waar ben je het van plan voor te gebruiken?', vraagt ze ondeugend.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum