Heather vond dat Ariana een beetje gelijk had, maar zij kent hier de weg, wat is het probleem? "Uh ja, maar dit is misschien niet het beste moment om naar ideeën te vragen. Als Heather hier de weg kent, ga ik liever op haar instincten af op het moment. Zodra we de Walkers uit het zicht zijn, kunnen we een nieuwe schuilplaats zoeken en daar kunnen we ideeën delen." Dit was precies wat Heather ook dacht. Ze wist wel dat Ian dat zou begrijpen. "Ik wil alleen maar helpen, als een van jullie een plan heeft, zal ik ook naar jullie luisteren, geen probleem." Heather liep wat naar voren, en ging de groep voor.
Ariana keek naar Ian. "Uh ja, maar dit is misschien niet het beste moment om naar ideeën te vragen. Als Heather hier de weg kent, ga ik liever op haar instincten af op het moment. Zodra we de Walkers uit het zicht zijn, kunnen we een nieuwe schuilplaats zoeken en daar kunnen we ideeën delen." Hij had gelijk. "Ja, dat is waar, sorry."
Fay keek in het rond. "Wat maakt het uit wie met de plannen komt. Als de plannen maar goed zijn en dat we er allemaal wat aan hebben. Dat is toch het belangrijkste?" sprak ze.