RPG Chicks
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Our private RPG site c:


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Once Upon A Time

4 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 6]

101Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 4:46 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Hook keek even omlaag toen hij iemand zijn schip zag naderen. "Zo, Mulan. Nu alweer terug?"

SB
Baelfire glimlachte even. "Hilly," verbeterde hij Emma. "En je mag best mee, Hill, als je dat graag wilt."

102Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 4:50 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hilly grinnikte. 'Ach nee, de volwassenen moeten praten. Of wordt het meer dan praten?' grinnikte ze, en begon toen naar huis te lopen.

TEF
Mulan glimlachte. 'Ik wilde dat schip van je nog eens bekijken, voor je weer uit zou varen.'

103Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 5:01 pm

Myrthe

Myrthe

SB
Emma kijkt blozend naar Bae. In haar hoofd lacht ze om de reactie van Haley, nee Hilly. Blijkbaar is haar naam veranderd toen ze werd geadopteerd, maar het lijkt nog wel op het origineel.

104Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 5:03 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Bae keek Hilly grinnikend na. "Ik zie je straks weer kleine, dan vertel ik je dat verhaal dat je nog van me te goed had," riep hij haar nog na, waarna hij zich terug naar Emma draaide. "Zullen we ehm.. naar het café gaan?"

TEF
Hook grijnsde. "Aah, dan begrijp ik het. Het is natuurlijk ook wel een heel mooi schip."

105Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 5:13 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hilly keek nog even grijnzend achterom.

TEF
Mulan grijnsde. 'Mag ik eens daarboven kijken?'

106Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 5:16 pm

Myrthe

Myrthe

Emma is nog een beetje beduusd over de droge opmerking van Hilly. 'Ja, dat is misschien maar beter', zegt ze met een knik naar het meisje dat van ze weg loopt.

107Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 5:44 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Baelfire glimlachte en stak zijn hand naar haar uit. "Kom je mee?"

TEF
Hook haalde zijn schouders op. "Natuurlijk, klim maar naar boven."

108Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 5:48 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Mulan keek haar ogen uit, eenmaal boven aan dek. 'Wow. Wat zou ik er wel niet voor geven om hier eens mee te varen..'

109Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 6:00 pm

Myrthe

Myrthe

Emma pakte dankbaar de uitgestoken hand vast. Samen liepen ze naar haar stamcafé.

110Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 6:02 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Baelfire keek even opzij. "Dus.. Hoe ben jij in Storybrooke terecht gekomen?"

TEF
Hook grijnsde schuin. "Het uitzicht is prachtig ja. Je mag best een keer mee."

111Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 6:08 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Mulan keek met pretlichtjes in haar ogen naar hem op. 'Echt waar? Dat zou echt geweldig zijn..' Ze liep een rondje over het schip, en kwam daarna dicht naast hem staan en keek naar alles om hen heen.

112Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 6:21 pm

Myrthe

Myrthe

Ariël kijkt naar het schip naar Hook. Hij staat op de voorkant van het schip met een schim, waarschijnlijk vrouwelijk, vlak naast hem. Na beter gekeken te hebben weet ze zeker dat het een vrouw is, maar ze is niet jaloers, absoluut niet. Waarom zou ze jaloers zijn, ze houdt van Hook en ze weet dat hij ook van haar houdt.

Emma kijkt terug. 'Ik ben bijna overal geweest, nooit lang op dezelfde plek gebleven. Gewoon niks voelde als thuis aan. Ik ben keer op keer opnieuw in mijn auto gestapt op zoek naar thuis. Uiteindelijk kwam ik op een grote weg en een klein bordje gaf de afrit aan. Ik wist dat ik niet hield van grote steden, dus die mysterieuze afrit trok me aan. Aan het eind van de smalle weg lag Storybrooke. Nu ben ik hier al een tijdje en ik moet zeggen, het bevalt me prima, dit is mijn thuis.' Ze glimlacht, zou hij het snappen?

113Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 6:24 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Hook glimlachte en knikte even. "Tuurlijk. Zodra ik weer wegga laat ik het wel weten."

SB
Baelfire grijnsde. "Toch bijzonder, hoe we elkaar dan toch weer treffen. Heb je die oude, gestolen auto nog steeds?"

114Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 6:26 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Mulan aarzelde even, en keek op naar zijn gezicht. 'Mag ik je iets vragen? Ik denk dat het persoonlijk ligt, maar...' Ze haalde even haar schouders op. Maar wat? Maar ze was nieuwsgierig?

115Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 6:28 pm

Myrthe

Myrthe

Emma grijnst. 'Wat denk jij dan? Daar zouden ze vroeg of laat wel achter komen. Ik heb nu een legale auto'.

116Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 6:31 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Hook keek haar fronsend aan. "Maar wat?"

SB
Baelfire grijnsde terug. "Jou kennende, had ik eigenlijk verwacht dat je 'm nog wel zou hebben. Maar, goed dat je je een keer aan de wet houdt," grinnikte hij. Waarna hij de deur van het café voor haar open hield.

117Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 7:13 pm

Myrthe

Myrthe

Emma reageert verontwaardigd. 'Hey, ik ben wel de sheriff hier, hoor!'

118Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 7:21 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Baelfire lachte zacht. "Ach, ik ken je nog steeds als mijn partner in crime."

119Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 8:56 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Mulan glimlachte kort. 'Maar ik ben een nieuwsgierige muts.'

120Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 8:57 pm

Myrthe

Myrthe

Emma lacht. 'Daar moet je je toch echt over heen zetten. Die tijd is voorbij.'

121Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 9:05 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Baelfire glimlachte haar toe. "Daar heb je een punt, jammer genoeg," lachte hij, terwijl hij plaats nam aan één van de tafeltjes. "Sorry dat ik je niet eerder aan d'r heb voorgesteld.." sprak hij, doelend op Hilly.

TEF
Hook lachte even. "Wat wilde je vragen?"

122Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 9:06 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Mulan dacht even na hoe ze het moest verwoorden. 'Hoe ben je aan je... handvervanger gekomen?'

123Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 9:08 pm

Myrthe

Myrthe

Emma vraagt zich af waarom ze Bae nooit heeft aangesproken. 'Bae, waarom zie ik jou nooit? Ik ben de sheriff, ik zou toch ongeveer moeten weten wie waar is?'

124Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 9:13 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Hook slaakte even een zucht. "The Dark One," klonk zijn simpele antwoord. "Er waren wat problemen rondom zijn.. vrouw."

SB
Baelfire haalde zijn schouders even op. "Ik woon hier pas net en heb zoveel mogelijk geprobeerd mensen te vermijden." Okay, eigenlijk had hij alleen zijn vader vermeden en hij had geen flauw idee of die nog meetelde als "menselijk". "Familie problemen," voegde hij eraan toe.

125Once Upon A Time - Pagina 5 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 9:16 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Mulan knikte, en besloot niet verder te vragen. 'Zonde,' was het enige dat ze uit wist te brengen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum