RPG Chicks
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Our private RPG site c:


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Once Upon A Time

4 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 6]

126Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 9:39 pm

Myrthe

Myrthe

Emma knikt begrijpelijk. Dan is het toch ook niet zo gek dat ik Hilly nog niet eerder heb ontmoet?'

127Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 9:43 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Hook knikte instemmend. "En dat is nog zacht uitgedrukt," verzuchtte hij.

SB
Baelfire haalde zijn schouders op. "Nouja, ik wist dat jij hier was.. Dus ik had jullie aan elkaar voor kunnen stellen." Hij slaakte even een zucht. "Hoe gedraagt mr. Gold zich tegenwoordig?" besloot hij van onderwerp te veranderen.

128Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 9:45 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Mulan keek hem fronsend aan. 'The Dark One? Die maakt toch deals met iedereen die iets nodig heeft?'

129Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 9:56 pm

Myrthe

Myrthe

Emma snapt wel dat Bae nog niet langs was gekomen. 'Ach, nu is het toch opgelost. En Mr. Gold is de laatste tijd opvallend rustig, hij zal wel bezig zijn met een plan.'

130Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time di okt 28, 2014 9:59 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Hook zette zijn handen op de rand van zijn schip, om even naar het uitzicht te staren. "Daar staat hij wel bekend om ja," antwoordde hij uiteindelijk.

SB
Baelfire slaakte een zucht, waarna hij glimlachte. "Volgensmij is hij altijd ael bezig met een plan."

131Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time wo okt 29, 2014 6:59 am

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Mulan staarde in de verte. 'Kan hij hem dan niet terug zetten?'

132Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time wo okt 29, 2014 10:00 am

Myrthe

Myrthe

Emma grinnikt. 'Dat is waar, bij hem weet je het nooit.'

133Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time wo okt 29, 2014 10:04 am

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Hook slaakte een zucht. "Volgensmij zou hij dat niet voor me willen doen."

TEF
Baelfire glimlachte. "Het is een goede man, nou ja af en toe," grinnikte hij. "Hij ehm.. mijn vader," verklaarde hij.

134Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time wo okt 29, 2014 10:56 am

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Mulan knikte even. 'Ook niet in een deal?'

135Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time wo okt 29, 2014 2:27 pm

Myrthe

Myrthe

Emma knipperde even met haar ogen alsof dat terug zou draaien wat Bae net zei. 'Oh ja, ook dat nog. Vandaag heb ik er dus een dochter en een schoonvader bij gekregen.'


TEF
Cinderella staat buiten te wachten tot Alice komt. Vandaag zouden ze samen naar het noorden gaan.

136Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time wo okt 29, 2014 5:52 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Hook schudde even zijn hoofd. "Wellicht. Maar voor alsnog, vertrouw ik hem niet."

Alice liep langzaam naar de afgesproken plek. "Hey," glimlachte ze, toen ze Cinderella genaderd was. "Zullen we maar gaan?"

SB
Baelfire glimlachte schuin. "Hij is theoretisch gezien niet je schoonvader," merkte hij grinnikend op.

137Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time wo okt 29, 2014 6:13 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Mulan knikte. 'Naar wat ik over hem gehoord heb, is dat niet meer dan logisch.'

138Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time do okt 30, 2014 3:37 pm

Myrthe

Myrthe

Cinderella glimlacht even als ze Alice aan ziet komen. 'Tuurlijk', antwoordt ze terwijl ze begint te lopen.

SB
Emma lacht en slaat haar ogen neer. 'Ow ja, even vergeten dat je daarvoor getrouwd moest zijn. Is verloofd niet genoeg dan?'

139Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time do okt 30, 2014 3:48 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Alice versnelde haar pas even, zodat ze naast de ander kwam te lopen. "Ben je ooit in het noorden geweest?"

Hook glimlachte even schamper. "Ik ken hem wel langer dan vandaag. Er moet iets heel bijzonders zijn, als ik hem om een deal vraag."

SB
Baelfire keek haar pijnzend aan. "Eehm. Verloofd? Emma.. Hoe lang hebben we elkaar al niet meer gezien?"

140Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time do okt 30, 2014 6:47 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Mulan hield haar hoofd even schuin, en probeerde haar glimlach in te houden. 'Zoals?'

141Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time do okt 30, 2014 7:03 pm

Myrthe

Myrthe

Cinderella denkt na. 'Nee, eigenlijk niet, ik ben voornamelijk thuis aan het schoonmaken.'

SB
Emma kijkt diep in de ogen van Bae. 'Een paar jaar, hoezo? Spijt van je verloving dan?' Ze glimlacht, omdat ze weet dat hij niet eerlijk gaat zijn.

142Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time do okt 30, 2014 7:08 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Alice fronste even. "Schoonmaken? Ben je daar zo dol op dan?"

Hook haalde zijn schouders op. "Misschien als ik 'm ooit heel hard nodig heb."

SB
Baelfire ontweek haar blik. "Nee.. nee.. Of nou ja.. Ik weet het niet," stamelde hij. "Telt een verloving nog als je niet op komt dagen?"

143Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time do okt 30, 2014 7:35 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Mulan knikte even.

Rumple verschijnt bij Bae in de kamer. 'Time for bed, Deary.'

144Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time ma dec 01, 2014 11:35 am

Myrthe

Myrthe

Cinderella schudt haar hoofd. 'Nee, het is meer een obsessie. Vanaf heel jong al liet mijn moeder me alles opruimen en dat heb ik mezelf dus ook aangeleerd.'

Emma lacht voorzichtig. Ze wist nog steeds niet precies waarom hij nooit op was komen dagen, maar ze was het vergeten. Nu Bae weer terug was laaide de chaos in haar hoofd weer helemaal op. Alle vragen van destijds kwamen terug en ze was weer op zoek naar antwoorden.

145Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time ma dec 01, 2014 7:17 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Alice glimlachte. "Het is ergens wel handig," merkte ze op.

Baelfire keek zijn vader aan. "Wil je eerst een verhaal vertellen, papa? Alsjeblieeeeft?"

SB
Baelfire glimlachte schuin terug, maar zweeg omdat hij niet wist wat hij moest zeggen.

146Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time vr dec 26, 2014 12:43 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Rumple nam plaats op het bed van zijn zoon. 'Waarover, Deary?'

Mulan leunde heel, heel licht tegen Hook aan, terwijl ze keek naar het prachtige uitzicht. 'Bezit je eigenlijk maar 1 boot? Of meerdere?'

147Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time di maa 03, 2015 7:14 pm

Myrthe

Myrthe

Cinderella glimlacht. Ze had gelijk, maar er zaten ook minder goede kanten aan.

SB
Emma loopt verder. Net in het café was het gesprek doodgelopen. Ze hadden nog wat nutteloos over koetjes en kalfjes gepraat en daarna was ze er met een smoes onderuit gekomen en kon ze in de spetterende regen terug naar huis lopen.

148Once Upon A Time - Pagina 6 Empty Re: Once Upon A Time di maa 03, 2015 9:32 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Alice glimlachte terug. Het leek jaren geleden dat iemand een normaal gesprek met haar had gevoerd, dat iemand oprecht aardig tegen haar was. "Het noorden is mooi," merkte ze uiteindelijk op. "Veel mooier dan hier, maar wel koud."

Baelfire haalde zijn schouders op. "Iets over piraten?"

Hook keek Mulan kort aan, waarna hij glimlachend weer terugkeek naar de zee. "Ik heb er maar één," antwoordde hij. "Ik kan er geen vinden die beter is dan zij, dus een tweede hoef ik eigenlijk ook niet."

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum