RPG Chicks
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Our private RPG site c:


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Once Upon A Time

4 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 6]

51Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 9:40 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Gold stond wat flabbergasted te kijken naar een klein meisje daty in de armen van zijn zoon sprong. 'Heb je...?'

52Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 9:42 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Baelfire draaide zich terug naar zijn eigen vader, met het meisje nog altijd in zijn armen. "Een dochter? Ja."

Ik steel Myrthes beurt want ik ben baaaaaaaaaaaaaaaad.

53Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time zo okt 26, 2014 9:50 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Rumples mond vormde een geluidloze o. Hij was opa. Mygawd.

54Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 8:07 am

Myrthe

Myrthe

TEF
Snowwhite loopt al een tijdje rond in haar kasteel als ze concludeert dat er iemand is.

Ariël spert haar ogen open. Ze kijkt verbaast naar de man die op haar af komt lopen. Is hij dat echt? Ze besluit dat ze haar ogen kan geloven en ze loopt op de man af. Ze gaat over in rennen. 'Hook! Je bent terug!', roept ze, verbaasd dat hij nog terug is gekomen.

55Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 8:11 am

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Hook glimlachte breed naar de vrouw die op hem afkomt rennen, hij opende zijn armen zodat ze erin kan springen. "Ik had al veel eerder terug willen zijn."

SB
Baelfire glimlachte even naar zijn dochter. "Hilly, dit is je.. opa."

56Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 9:06 am

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Gold knikte even. 'Hallo Hilly,' klonk het aarzelend.

Hilly keek de man stralend aan. 'Opa!'

57Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 10:00 am

Myrthe

Myrthe

Ariël springt in Hooks armen. 'Ik heb je zo gemist. Godver, waarom ben je zo lang weg gebleven!? In heb je zo fucking hard gemist.'

Cinderella stelt zichzelf voor. 'Ik ben Cinderella, maar je mag me ook Cindy noemen.'

58Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 10:05 am

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Hook slaakte een zachte zucht. "We werden vastgehouden op Neverland," verklaarde hij. Hij wierp even een blik op het meisje achter haar. "Wie is dat?"

Alice glimlachte. "Aangenaam kennis te maken."

SB
Baelfire slaakte even een zachte zucht. "Ga je mee naar huis, Hil?"

59Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 10:14 am

Myrthe

Myrthe

Ariël keek over haar schouder. Er speelde een lachje om haar mond. 'Dat is Melody, ze wordt volgende maand negen.' Ze is benieuwd naar de reactie van Hook.

Cinderella glimlacht, eindelijk een vriendin. 'Kom je hier vaker?'

60Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 11:17 am

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hilly knikte even. 'Gaat opa ook mee?'

61Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 1:24 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Hook keek haar even fronsend aan. "Is ze je.. dochter?"

Alice schudde haar hoofd. "Nope. Ik hang meestal rond meer in het noorden van het bos, maar verandering is soms fijn." Eigenlijk ging ze puur niet meer naar het noorden omdat mensen daar ook door begonnen te krijgen dat ze "anders" was, maar dat hoefde Cinderella niet de weten..

SB
Baelfire twijfelde even, maar keek zijn vader toen toch vragend aan. "Als hij wilt, mag hij best mee."

62Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 1:45 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Gold knikte even. 'Woon je in de stad, Bae?'

63Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 2:51 pm

Myrthe

Myrthe

Ariël voelt zich een beetje schuldig dat dit zo, nou ja eigenlijk bot, gezegd moest zijn. 'Ja, ze is mijn dochter en... nou ja, ook jouw dochter dus.'

Cinderella glimlacht. 'Dat klopt, ik hou ook wel van verandering, maar dat is er helaas weinig in mijn leven.'

64Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 3:03 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Hook keek haar verrast aan. Bijna wilde hij vragen waarom ze het niet eerder had verteld, maar toen besefte hij zich dat hij negen jaar weg was geweest en dat ze het dus niet had kunnen vertellen. "Ik.." begon hij, maar niet wetende wat te zeggen kapte hij zijn zin weer af.

Alice glimlachte terug. "Kom jij hier vaker?"

SB
Baelfire knikte. "Sinds kort ja."

65Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 3:27 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Rumple had het er even moeilijk mee. 'Als je mij je adres zou willen geven... Zouden we misschien eens kunnen afspreken. Op ons gemak. Wat zaken bepraten.'

66Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 3:32 pm

Myrthe

Myrthe

Ariël lacht ongemakkelijk. 'Wat is er met jou?', vraagt ze zacht aan Hook.

Cinderella kijkt het Alice aan. Iets in haar is anders dan alle andere die ze spreekt. 'Ik woon hier om de hoek, ik loop hier soms wel eens.' Ze kijkt nog eens naar Alice, maar ze laat het erbij.

67Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 3:37 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Hook schudde zijn hoofd even. "Niets.. niets.. Het is gewoon nogal onverwacht. Negen jaar weg zijn en dan opeens een dochter blijken te hebben," verklaarde hij.

Alice knikte even. "Waarom ga je dan niet ook een keer naar het noorden, als je weinig verandering hebt in je leven," merkte ze glimlachend op.

SB
Baelfire knikte even en gaf zijn adres door aan de man, waarna hij zijn dochtertje op de grond zette. "Kom je mee, Hill?"

68Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 3:47 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Rumple knikte dankbaar, en draaide zich om. 'Dag Hilly,' fluisterde hij, en liep toen verder, in de richting van zijn winkel.

Hilly zwaaide even naar de man die haar opa bleek te zijn, en pakte toen haar vaders hand.

69Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 7:22 pm

Myrthe

Myrthe

Ariël snapt de reactie van Hook heel goed. Zij was zelf ook verbaasd toen ze zwanger bleek te zijn, negen jaar geleden. 'Het maakt niet uit, we komen er samen wel uit', zegt ze met een bemoedigende glimlach.

Cinderella krijgt een goed idee. 'Zullen we morgen samen naar het noorden gaan?'

70Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 7:25 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Hook glimlachte even. "Ik neem aan dat jij er wel al redelijk uit ben gekomen? In die negen jaar?"

Alice knikte, een kleine glimlach vormde haar lippen. "Prima, gezellig."
--
SB
Baelfire zuchtte even en keek omhoog naar de lucht, niet wetende wat hij moest zeggen.

71Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 7:33 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

SB
Hilly keek even grijnzend omhoog. 'wat is er, papa?'
____
TEF
Mulan hield vanuit het bos Hook's terugkeer in de gaten. Een steek van jaloezie trok door haar middenrif, toen ze zag hoe de man Ariël omhelsde. Ze had hem eigenlijk zijn hele reis gevolgd, over land, en had zich in enkele grotere steden laten zien om een praatje met hem te maken.

72Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 7:59 pm

Myrthe

Myrthe

Ariël knikt en grijnst. 'Wel met een kind, maar met een vent moet ik nog even herleren.' 'Hey Mel, wil je even komen?', roept ze over haar schouders.

73Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 8:05 pm

Sacha

Sacha
Gestoorde eenhoorn

Hook dacht aan de rand van een bos een beweging te zien, echter negeerde hij het maar en nam het meisje in zich op. Hij glimlachte even, hopende dat Ariël het woord zou doen.

SB
Baelfire glimlachte even naar het meisje. "Het is niets.. Ik heb hem alleen, mijn.. vader, al heel lang niet gezien," verklaarde hij, met een ietwat onverschillige toon in zijn stem.

74Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 8:11 pm

Tamar

Tamar
Mensenpletter

Hilly hield haar hoofd schuin. 'Vind je hem niet aardig?'

TEF
Mulan zuchtte diep, en liep rustig naar het water. Ze deed alsof ze de reunie niet zag, en ze haar handen waste.

75Once Upon A Time - Pagina 3 Empty Re: Once Upon A Time ma okt 27, 2014 8:30 pm

Myrthe

Myrthe

Ariël sloeg een arm om de schouder van haar dochter Melody, die inmiddels bij haar was komen staan. 'Melody, dit is nou je vader.' Ariël wist ook wel dat Melody niet zo van het praten was en zeker niet tegen mensen die ze niet of amper kende. Het verbaasde haar ook niet dat ze de man alleen maar in zich op kwam en goedkeurend knikte.
Even verderop ziet Ariël een vrouw met lang zwart haar het water naderen. Ze kijkt Hook vragend aan om te peilen of hij haar misschien kent.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum